Opettaja oppimaiseman arkkitehtina
Meriläinen, M., & Piispanen, M. (2018, 12.4.2018). Opettaja oppimaiseman arkkitehtina. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/merja-merilainen-ja-maarika-piispanen-opettaja-oppimaiseman-arkkitehtina
Published in
TiedeblogiDate
2018Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/merja-merilainen-ja-maarika-piispanen-opettaja-oppimaiseman-arkkitehtinaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28012288
Metadata
Show full item recordCollections
- Kokkolan yliopistokeskus Chydenius [250]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta
Harjunen, Elina (2002)Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ... -
Nuoren vieraan kielen opettajan pedagogisen ajattelun ja ammatillisen asiantuntijuuden kehittyminen
Nyman, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2009)Opiskeluaikainen epävarmuus ja itseen kohdistuvat voimakkaat odotukset saattavat ennakoida sitä, että opettaja ei vielä ole valmis työelämään. Tämä kävi ilmi FL Tarja Nymanin väitöstutkimuksessa, jonka tavoitteena oli ... -
Paikoillanne, valmiit, nyt! : opettajankoulutuksen haasteet tänään : valtakunnallinen opettajankoulutuksen konferenssi Kokkolassa 2006
Valtakunnallinen opettajankoulutuksen konferenssi; Aarnos, Eila; Meriläinen, Merja (Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, 2007) -
Uutta opettajuutta etsimässä : opettajien kokemuksia "uuden opin polulla"
Kemppainen, Merja (2017) -
The quality of an expert teacher’sand a student teacher’s pedagogical interactionsin early childhood education and care examined through theCLASS lens
Koivula, Merja; Salminen, Jenni; Rautamies, Erja; Rutanen, Niina (Suomen varhaiskasvatus ry, 2022)High-quality interactions between teachers and children in early childhood education and care (ECEC) are at theheart of supporting children’s development, well-being, andlearning. Theaim of the study ...