Arviointitutkimukset koulutusjärjestelmän laadun takeena
Rautopuro, J. Arviointitutkimukset koulutusjärjestelmän laadun takeena. Ruusupuiston uutiset, (2). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/3
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston uutisetTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Rautopuro & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/3Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27939707
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Diversity of assessment practices and student perceptions of assessment in Finland
Nieminen, Juuso Henrik; Atjonen, Päivi; Tolvanen, Asko (Wiley, 2024)Educational policies and curriculum documents largely emphasise the idea that assessment should be diverse: that teachers should use versatile assessment practices such as tests, self- and peer-assessment and portfolios ... -
Luokan käyttäytymisodotusten laadun yhteys Työrauha kaikille -intervention vaikuttavuuteen
Siddall, Ruth; Rahikainen, Heidi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia opettajien muodostamat luokan käyttäytymisdotukset ovat laadultaan Työrauha kaikille -interventiossa. Lisäksi tutkittiin, onko luokan käyttäytymisodotusten laadulla ... -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Tuntematon tekijä (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Peruskoulua oppimassa : oppimistulosten arvioinnit koulutusta kehittämässä
Rautopuro, Juhani; Ouakrim-Soivio, Najat; Välimaa, Jussi (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2023)Artikkelissa tarkastelemme suomalaisen peruskoulun sekä kansainvälisten ja kansallisten oppimistulosten arvioinnin roolia oppivelvollisuuskoulun muutoksissa. Kysymme artikkelissamme, miten oppimistuloksista saatua tietoa ... -
A case study on the organizational innovations and challenges of a comprehensive school providing extensive bilingual education
Pekkarinen, Erkka (2019)The goal of this case study was to document the challenges and innovative practices of a large Finnish comprehensive school organization providing an extensive bilingual education program. The study was conducted in 2018. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.