Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiviestintä on ja miten se eroaa perinteisestä markkinointiviestinnästä ja minkälaisia menetelmiä sekä kanavia sen yhteydessä tyypillisesti käytetään. Seuraavaksi pohdin, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinointiviestintään kytkeytyy. Tutkielman menetelmänä on käytetty kirjallisuuskatsausta. This thesis investigates digital marketing communications challenges and opportunities. I’m aiming to sort out, what challenges and opportunities digitalization has brought to corporate communications. First, I will define what is dig-ital marketing communication and what is the difference between traditional marketing communication and digital marketing communication and what tools and channels are used in digital marketing communication. After that I discuss what challenges and opportunities it keeps inside. Method of thesis is literature review.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5334]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus
Kilkki, Ruut (2018)Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Monikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet : case Keski- Suomen opiskelija-asuntosäätiö sr
Salokorpi, Emma (2021)Nykypäivän sähköisten markkinointiviestintäkanavien moninaisuus voi luoda organisaatioille sekä mahdollisuuksia että haasteita. Asiakkaat kaipaavat laadukasta ja monipuolista sisältöä, mutta samalla vastaanotetun informaation ... -
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Aronen, Hilkka (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.