Show simple item record

dc.contributor.advisorLuoma, Eetu
dc.contributor.authorKari, Tommi
dc.date.accessioned2017-12-29T16:43:57Z
dc.date.available2017-12-29T16:43:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56558
dc.description.abstractTämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiviestintä on ja miten se eroaa perinteisestä markkinointiviestinnästä ja minkälaisia menetelmiä sekä kanavia sen yhteydessä tyypillisesti käytetään. Seuraavaksi pohdin, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinointiviestintään kytkeytyy. Tutkielman menetelmänä on käytetty kirjallisuuskatsausta.fi
dc.description.abstractThis thesis investigates digital marketing communications challenges and opportunities. I’m aiming to sort out, what challenges and opportunities digitalization has brought to corporate communications. First, I will define what is dig-ital marketing communication and what is the difference between traditional marketing communication and digital marketing communication and what tools and channels are used in digital marketing communication. After that I discuss what challenges and opportunities it keeps inside. Method of thesis is literature review.en
dc.format.extent31
dc.language.isofin
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.subject.otherDigitaalinen markkinointi
dc.subject.otherdigitaalinen markkinointiviestintä
dc.subject.otherdigitaalisen markkinointiviestinnän haasteet
dc.subject.otherdigitaalisen markkinointiviestinnän mahdollisuudet
dc.titleKuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201712294901
dc.type.ontasotKandidaatintutkielmafi
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.date.updated2017-12-29T16:43:58Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record