Mission US: Flight to Freedom -peli historiallisen empatian rakentajana
Äyrämö, S.-M. (2017). Mission US: Flight to Freedom -peli historiallisen empatian rakentajana. Ennen ja nyt : historian tietosanomat, 2017(1). http://www.ennenjanyt.net/2017/01/mission-us-flight-to-freedom-peli-historiallisen-empatian-rakentajana/
Published in
Ennen ja nyt : historian tietosanomatAuthors
Date
2017Discipline
Digitaalinen kulttuuriCopyright
© Äyrämö & Agricola - Suomen historiaverkko, 2017.
Publisher
Agricola, Suomen historiaverkko; Historiallinen Yhdistys ry; Suomen Historiallinen Seura ry; Turun Historiallinen Yhdistys ryISSN Search the Publication Forum
1458-1396
Original source
http://www.ennenjanyt.net/2017/01/mission-us-flight-to-freedom-peli-historiallisen-empatian-rakentajana/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27791256
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Report please! : a survey on players' perceptions towards the tools for fighting toxic behavior in competitive online multiplayer video games
Pohjanen, Antti (2018)Kilpailullisten nettimoninpelien nopeatempoinen ympäristö saattaa aiheuttaa pelaajissa huonoa käytöstä joko omaa tai vastustajan joukkuetta kohtaan. Tätä niin sanottua "myrkyllistä käytöstä" vastaan on kehitetty pelien ... -
Single-player interactive story videogames and narrative decision making’s correlation to English language learning : views and experiences of English majors who play videogames regularly
Oksanen, Jere (2020)Videopelien ja vieraan kielen oppimisen yhteys on suuresti tutkittu aihe, mutta yksinpeli-videopelien tutkimus on ollut alalla hyvin vähäistä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ilmestynyt monta menestynyttä yksinpeli-videopeliä, ... -
Palveluiden myynti videopelialalla ja sen vaikutus alan liiketoimintamalleihin
Siltakorpi, Jukka (2018)Tutkielmassa selvitetään, millä tavoin videopelien tarjoamien palveluna vaikuttaa videopelialla toimivien yritysten liiketoimintamalleihin. Samalla kerrotaan, mitä Games as a Service (GaaS), eli pelien tarjoaminen palveluna, ... -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2018
Koskimaa, Raine; Arjoranta, Jonne; Friman, Usva; Mäyrä, Frans; Sotamaa, Olli; Suominen, Jaakko (Suomen pelitutkimuksen seura ry, 2018) -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2017
Nevala, Tuulia (Jyväskylän yliopisto, 2017)