Mitä ne toiset meistä ajattelee?
Harjunpää, J.(2017). Mitä ne toiset meistä ajattelee?. J@rgonia, 15 (30), 196-198. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712014443
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2017Copyright
© Harjunpää, 2017. Julkaistu Creative Commons Attribution 4.0. International -lisenssillä.
Arvio teoksesta Jouhki, Jukka ja Henna-Riikka Pennanen (toim.): Länsi: käsite, kertomus ja maailmankuva. Historiallisia tutkimuksia 272. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura. 2016. 248 s. ISBN 978-952-222-757-7.
Publisher
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
1459-305XMetadata
Show full item recordCollections
- J@rgonia [293]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Anti-genderististä biopolitiikkaa? : 'Yksi meistä' -eurooppalaisen kansalaisaloitteen kehysanalyysi
Heimokari, Eveliina (2021)Tutkielmassa selvitän kehysanalyysin avulla minkälaisia kehyksiä ’Yksi meistä’ -eurooppalaisen kansalaisaloitteen edustajat käyttivät Euroopan parlamentissa 10.4.2014 järjestetyn ’Yksi meistä’ -eurooppalaisen kansalaisaloitteen ... -
Olpa meistä puolikin (5/4 e)
Unknown author (1915) -
Demokratia tekee meistä älykkäitä
Jakonen, Mikko (Tutkijaliitto, 2018) -
”Tähä aikaa aamusta se on kyl yllättävän paljo notkeempi ku kumpikaa meistä” : liikkeitä ja apujenkäyttöä kuvaileva vuorovaikutus kouluratsastusvalmennuksissa
Ruokonen, Jenna (2023)Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan kouluratsastusvalmennuksissa esiintyvää vuorovaikutusta valmentajien sekä valmennettavien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa ne vuorovaikutuksen resurssit, joilla ... -
"Ja niin hyvää opetusta, että meistä tulee kaikista hyviä opettajia!" : opiskelua koskevat odotukset ja vaatimukset avaimina oppimiskäsityksiin ja opiskelukulttuuriin luokanopettajakoulutuksessa
Martikkala, Anniina; Matikainen, Minni (2015)Käsitykset oppimisesta ja opettamisesta ovat kasvatusalan ydinkysymyksiä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia Jyväskylän yliopiston luokanopet-tajakoulutuksessa esiintyviä käsityksiä hyvästä opiskelijasta ja hyvästä ...