Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorNeittaanmäki, Pekka
dc.contributor.authorGaleieva, Elmira
dc.contributor.authorOgbechie, Anthony
dc.date.accessioned2017-08-01T07:36:38Z
dc.date.available2017-08-01T07:36:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-951-39-6931-8
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1705442
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54961
dc.format.extent1 verkkoaineisto (70 sivua)
dc.language.isoeng
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesInformaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopisto
dc.titleSocial gaming platforms and the gamification of education and learning
dc.typebook
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-6931-8
dc.relation.issn2323-5004
dc.relation.numberinseriesno. 2016, 30
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysodigitaaliset pelit
dc.subject.ysoPokémon Go (peli)
dc.subject.ysososiaalisuus
dc.subject.ysopelillistäminen
dc.subject.ysokoulutus
dc.subject.ysooppiminen


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot