Keskustelupedagoginen näkökulma aikuiskasvatukseen
Kallio, E. (1996). Keskustelupedagoginen näkökulma aikuiskasvatukseen. Kriittinen katsaus, 33(2), 20-25.
Julkaistu sarjassa
Kriittinen katsausTekijät
Päivämäärä
1996Tekijänoikeudet
© Kallio & Kriittinen korkeakoulu ry, 1996.
Julkaisija
Kriittinen korkeakoulu ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1237-4970Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/14812881
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kiintymystyylit, kiintymyksen turvallisuus, koettu sosiaalinen tuki ja tunneilmaisun ristiriita keskiaikuisuudessa : pitkittäistutkimuksellinen näkökulma
Oinas, Johanna (2011)Aikuisuuden kiintymystyylit heijastavat yksilön tapaa ajatella, tuntea ja käyttäytyä läheisissä ihmissuhteissa. Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, millaista kiintymystyylien (turvallinen, itseriittoinen, takertuva ja ... -
Tuottavan hämmennyksen äärellä : näkökulmia feministiseen pedagogiikkaan ympäristökriisien aikakaudella
Hyvärinen, Pieta; Koistinen, Aino-Kaisa; Koivunen, Tuija (Sukupuolentutkimuksen seura, 2021)Artikkelissa hahmottelemme ympäristökriisit huomioivaa ja ympäristön suhteen vastuullista toimijuutta tuottavaa feminististä pedagogiikkaa tiedontuotannon kysymyksenä. Tarkastelemme ensinnäkin feministisen pedagogiikan eri ... -
Finding Learning in Teaching : Eritrean primary teacher educators' perspectives on implementing learner-centered and interactive pedagogies
Posti-Ahokas, Hanna; Meriläinen, Katri; Westman, Anna (Univeristy of Leiden, 2018)Eritrea has given an increasing policy emphasis on implementing learner-centered interactive pedagogies (LCIP) at all levels of the education system. However, both teachers and teacher educators struggle with implementation of ... -
The Multiplicity of Pre-primary CLIL in Finland
Mård-Miettinen, Karita; Palojärvi, Anu; Hansell, Katri; Skinnari, Kristiina; Moate, Josephine (Springer, 2023)Finland has language-friendly national curricula that aim to support the presence of the two national languages, Finnish and Swedish as well as other languages, and to foster bi- and multilingual language development. These ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.