I look but do I see? : the application of visual design grammar in an introductory image analysis discussion course
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Designing meaning : a visual design analysis of remedy entertainment’s video game advertisements
Ollikka, Niko (2021)Videopeli-ala on yksi maailman tasaisimmin kasvavista aloista ja sen on arvioitu olevan noin 139 miljoonan dollarin arvoinen vuonna 2021. Videopelejä ei enää nähdä pääasiallisesti lasten ja nuorten aktiviteettina vaan ... -
”Siksi, että se tuntuu helposti opettajastakin tylsältä” : communicative methods in English grammar teaching in Finland
Anttila, Suvi (2015)Sekä kieliopin opetusta että kommunikatiivista opetusta on tutkittu Suomessakin melko laajalti, mutta näiden kahden kohtaaminen ei toistaiseksi ole päässyt tutkimusten kohteeksi. Kielioppia pidetään usein vaikeana ja jopa ... -
Teaching grammar in grades 7 through 9 : an analysis of English and Swedish L2 textbooks
Pylvänäinen, Helinä (2013)Kieliopin opettaminen on ollut osa vieraiden kielten opetusta niin kauan kuin niitä on opiskeltu. Kieliopin tuntemus kuuluu kielitaitoon ja sen hyvä hallinta mahdollistaa viestin perillemenon vaativissakin kommunikaatiot ... -
Rethinking visual art practice in relation to well-being : a conceptual analysis
Jaatinen, Päivi-Maria (University of Jyväskylä, 2015)This study examines how the concepts related to visual art practice and well-being have been used in the arts and academic sectors. Furthermore, it studies whether it is possible to create a new theoretical and ...