Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
IT-palveluorganisaation mittaamisen mallin kehittäminen : suunnittelutieteellinen tutkimus
Holma, Linda (2023)Palvelutiski toimii IT-palveluorganisaatioissa keskitettynä yhteydenottopisteenä asiakkaiden ja organisaation välillä, hallinnoi palvelupyyntöjä, selvittää vikatilanteita sekä välittää tapahtumia eteenpäin selvitettäväksi. ... -
IT-palvelunhallinnan prosessien kyvykkyystason mittaaminen
Alapiha, Jukka (2014)Muutokset liiketoiminnassa ja asiakkaiden tarpeissa muuttavat myös IT orga-nisaation palveluiden vaatimuksia. Muuttuva toimintakenttä asettaa vaati-muksia myös IT-palveluiden johtamiselle ja tuottamiselle. Jotta pystytään ... -
DevOps ja sen yhteensovittaminen IT-palvelutuotantoon
Heikkinen, Tiina (2018)Asiakkaiden muuttuvat tarpeet ja odotukset sekä kehittynyt teknologia ovat käynnistäneet maailmanlaajuisen digitaalisen murroksen. Digitalisaatio muuttaa yritysten kilpailuasetelmaa ja toimintaympäristöjä. Se edellyttää ... -
Palvelupiste toimintaympäristön uudet toimintatavat : shift-left & swarming
Suontausta, Samuel (2022)Yritykset ovat yhä riippuvaisempia IT-palveluista vastatessaan ulkoisten asiakkaiden ja sisäisten käyttäjien asettamiin vaatimuksiin. Tämä on seurausta informaatioteknologian nopeasta kehittymisestä, joka luo paineita myös ... -
Tulokkaasta tuottavaksi asiantuntijaksi : perehdyttäminen kehittämisen välineenä eräissä suomalaisissa tietoalan yrityksissä
Ketola, Hannu U. (Jyväskylän yliopisto, 2010)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.