Ammatillisen ruotsin opettajat yhdessä opetusta kehittämässä yli kouluasteiden
Juurakko-Paavola, T. (2017). Ammatillisen ruotsin opettajat yhdessä opetusta kehittämässä yli kouluasteiden. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 12.4.2017 (Huhtikuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/article/ammatillisen-ruotsin-opettajat-yhdessa-opetusta-kehittamassa-yli-kouluasteiden
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaAuthors
Date
2017Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Tässä artikkelissa kerrotaan, miten ammatillisen toisen asteen ja ammattikorkeakoulujen ruotsin opettajat toteuttivat oman opetuksen kehittämishankkeita yhteisessä täydennyskoulutushankkeessa. Keskeisiksi kehittämisteemoiksi nousivat digitaalisuus ja yhteistyön lisääminen yli koulurajojen.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/article/ammatillisen-ruotsin-opettajat-yhdessa-opetusta-kehittamassa-yli-kouluasteiden/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Uutta luova asiantuntijuus : opettajankoulutusta uudistamassa
Martin, Anne; Kaukonen, Vili; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2020) -
Pelillistä kielitietoisuutta nuorten arkeen : Häng med i svängarna!
Kajander, Kati; Mäntylä, Katja; Ahlgren, Anna-Kaisa; Keskinen, Taija; Tiainen, Lilli (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Häng med i svängarna – på svenska! (2018–2020) on Svenska Kulturfondenin rahoittama Hallå!-hanke, jonka tavoitteena on lisätä yläkoululaisten tietoisuutta ruotsin kielestä. Erityisesti haluamme innostaa oppilaita ... -
Yhdessä ULAlla : opettajien perus- ja täydennyskoulutusta siltaamassa
Kaukonen, Vili; Toikka, Teppo (Jyväskylän yliopisto, 2018)Opettajien täydennyskoulutus on perinteisesti keskittynyt yksittäisten opettajien taitojen kehittämiseen, eikä sillä ole juuri ollut yhteyttä opettajien peruskoulutukseen. Voisiko täydennyskoulutus olla hajanaisten ... -
Opetus- ja ohjaushenkilöstön tuen tarve työelämän muutoksessa: ammatillisen koulutuksen reformi
Manninen, Sanna (2018)Tämän artikkelimuotoisen pro gradu – tutkielman tarkoitus on selvittää ammatillisen koulutuksen opetus- ja ohjaushenkilöstön kokemusten kautta, millaista tukea ja lisäkoulutusta he tarvitsisivat työelämän muutoksessa. ...