University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Opettajien ammatillisen kehittymisen malli tulevaisuuden taitojen edistämiseksi : tapaustutkimus mallin käytäntöön soveltuvuudesta Raumankarin kouluun

Icon
5.2 Mb

Authors
Norrena, Tanja
Date
2013
Discipline
Teacher EducationLuokanopettajakoulutus
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.

 
Keywords
reflektiivisyys täydennyskoulutus ammatillinen kehitys luokanopettajat mentorointi yhteistyö opettajat
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244963

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25573]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Varhaiskasvatushenkilöstön käsityksiä lasten tunteiden säätelytaitojen kehittymisestä : käytäntöön integroitu koulutus ammatillisen kehittymisen tukena 

    Koivuniemi, Marika; Kinnunen, Susanna; Mänty, Kristiina; Järvenoja, Hanna; Näykki, Piia (Suomen varhaiskasvatus ry, 2021)
    Lapset tarvitsevat aikuisen tukea oppiakseen säätelemään tunteitaan. Jotta varhaiskasvatuksen ammattilainen voi tarjota lapsille monipuolista ja sensitiivistä tunteiden säätelyn tukea osana pedagogista toimintaa, häneltä ...
  • Luova kirjoittaminen opettajan ammatillisen kehittymisen välineenä 

    Martin, Anne (Jyväskylän yliopisto, 2017)
  • Induktiovaihe integraatiokoulutuksen käyneiden opettajien kokemana 

    Koirikivi, Carita; Pikkarainen, Inka-Mari (2017)
    Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten yliopistossa integraatiokoulutuksen käyneet luokanopettajat ovat kokeneet induktiovaiheen sekä ensimmäisen vuotensa työelämässä. Tutkimuksen tarkastelun kohteena oli lisäksi ...
  • Perehdyttämiskoulutus - vastavalmistuneen opettajan tuki ja turva : peruskoulutuksesta saadut valmiudet, ensimmäiset työvuodet ja niiden aikana tarvittu tuki opettajien arvioimana 

    Rautio, Heli; Sauramo, Tiina (2002)
  • Mentorointi - matka opettajana kasvamisessa : ryhmämentoroinnin merkitys opettajien ja rehtoreiden kokemana 

    Hiltula, Anu; Oksakari, Anu (2010)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre