Opettajien ammatillisen kehittymisen malli tulevaisuuden taitojen edistämiseksi : tapaustutkimus mallin käytäntöön soveltuvuudesta Raumankarin kouluun
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Varhaiskasvatushenkilöstön käsityksiä lasten tunteiden säätelytaitojen kehittymisestä : käytäntöön integroitu koulutus ammatillisen kehittymisen tukena
Koivuniemi, Marika; Kinnunen, Susanna; Mänty, Kristiina; Järvenoja, Hanna; Näykki, Piia (Suomen varhaiskasvatus ry, 2021)Lapset tarvitsevat aikuisen tukea oppiakseen säätelemään tunteitaan. Jotta varhaiskasvatuksen ammattilainen voi tarjota lapsille monipuolista ja sensitiivistä tunteiden säätelyn tukea osana pedagogista toimintaa, häneltä ... -
Luova kirjoittaminen opettajan ammatillisen kehittymisen välineenä
Martin, Anne (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Induktiovaihe integraatiokoulutuksen käyneiden opettajien kokemana
Koirikivi, Carita; Pikkarainen, Inka-Mari (2017)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten yliopistossa integraatiokoulutuksen käyneet luokanopettajat ovat kokeneet induktiovaiheen sekä ensimmäisen vuotensa työelämässä. Tutkimuksen tarkastelun kohteena oli lisäksi ... -
Mentorointi - matka opettajana kasvamisessa : ryhmämentoroinnin merkitys opettajien ja rehtoreiden kokemana
Hiltula, Anu; Oksakari, Anu (2010)