dc.contributor.author | Piipponen, Emma | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T12:17:41Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T12:17:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1695341 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53639 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (83 sivua) | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | oppimiskäsitys | |
dc.subject.other | käyttöteoria | |
dc.subject.other | pedagoginen ajattelu | |
dc.subject.other | kotitehtävät | |
dc.title | Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville | |
dc.title.alternative | Luokanopettajien perusteluja kotitehtäville | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201704202031 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.date.updated | 2017-04-20T12:17:41Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.subject.yso | opettajat | |
dc.subject.yso | oppimiskäsitykset | |
dc.subject.yso | pedagoginen ajattelu | |
dc.subject.yso | kotitehtävät | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |