Opettajan pedagoginen ajattelu ongelmalähtöisen opetuksen kontekstissa
Päivämäärä
2004
2009:64 | 2010:95 | 2011:90 | 2012:86 | 2013:84 | 2014:82 | 2015:99 | 2016:91 | 2017:91 | 2018:76 | 2019:58 | 2020:67 | 2021:55 | 2022:68 | 2023:184 | 2024:147 | 2025:1
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29750]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opettajan ja ohjaajan pedagoginen ajattelu osana ammatillista kehittymistä
Ranta-Nilkku, Hanna-Reetta (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan opettajan ja ohjaajan pedagogista ajattelua. Pedagogista ajattelua pidetään opettajan ajattelun ja toiminnan tutkimuksen yhtenä keskeisenä käsitteenä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, ... -
Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
Piipponen, Emma (2017) -
Eritrean teachers' perceptions of learner-centred interactive pedagogy
Tadesse, Abraham; Eskelä-Haapanen, Sirpa; Posti-Ahokas, Hanna; Lehesvuori, Sami (Elsevier BV, 2021)In most sub-Saharan African countries, mainstreaming learner-centred interactive pedagogy (LCIP) is defined as a policy priority. Similarly, Eritrea has adopted the same policy to seek a solution to its educational challenges. ... -
Opetus interaktiivisemmaksi : yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen
Kattainen, Henrikki; Perälä, Jaakko (2014)Pro gradu -tutkimuksessamme tutkimme yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen opetuskontekstissa. Keinoja tarkastellessa olimme kiinnostuneita myös opetta- jien näkemyksistä, millaisia syitä sekä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.