Käytännöllistä tietoa vai teoriaa? : käyttöteoria opiskelijan kehittymisen apuna
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
Piipponen, Emma (2017) -
Opettajan pedagoginen ajattelu ongelmalähtöisen opetuksen kontekstissa
Turunen, Jussi; Karjalainen, Jaakko (2004) -
Vuorovaikutuksen merkitys kemian aineenopettajaopiskelijoiden välillä opettajaidentiteettiä muodostettaessa
Betancourt, Sonja (2017)Tutkimuksessa selvitettiin opetusharjoitteluvuoden aikaista kemian aineenopettajaopiskelijoiden välistä vuorovaikutusta ja opettajaidentiteetin rakentumista sekä näihin liittyviä harjoittelijoiden kokemia ongelmia. ... -
Opetusta verkossa : näkökulmia erilaiseen opetusharjoittelukokemukseen
Järvelä, Ritva-Liisa (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2010) -
Kokemuksia käyttöteoriasta : ajattelun ja toiminnan suhde opetustyössä
Lampi, Jaakko (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten luokanopettajat kokevat käyttöteorian merkityksen omassa työssään. Lisäksi tutkimuksessa pyrittiin selvittämään luokanopettajien ajattelun ja toiminnan suhdetta. ...