Käytännöllistä tietoa vai teoriaa? : käyttöteoria opiskelijan kehittymisen apuna
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
Piipponen, Emma (2017) -
Opettajan pedagoginen ajattelu ongelmalähtöisen opetuksen kontekstissa
Turunen, Jussi; Karjalainen, Jaakko (2004) -
Varhaiskasvatuksen kasvattajien minäpystyvyys lasten ohjelmoinnillisen ajattelun kehittymisen tukemisessa
Helkkula, Erika (2023)Tarkoituksena oli tutkia, millainen minäpystyvyys varhaiskasvatuksen kasvattajilla on tukea lasten ohjelmoinnillisen ajattelun kehittymistä. Lisäksi tarkasteltiin, eroavatko varhaiskasvatuksen kasvattajien minäpystyvyyden ... -
Digitaalinen oppimateriaali tekstiili- ja muotialan ammatillisen kehittymisen tukena
Kaukola, Anu (2022)Tämä tutkimus käsittelee digitaalisen oppimateriaalin käyttöä tekstiili- ja muotialan ammatillisessa koulutuksessa. Tutkimuksen tavoitteena on löytää digitaalisen materiaalin elementtejä, jotka tukevat tekstiili- ja muotialan ... -
Vuorovaikutuksen merkitys kemian aineenopettajaopiskelijoiden välillä opettajaidentiteettiä muodostettaessa
Betancourt, Sonja (2017)Tutkimuksessa selvitettiin opetusharjoitteluvuoden aikaista kemian aineenopettajaopiskelijoiden välistä vuorovaikutusta ja opettajaidentiteetin rakentumista sekä näihin liittyviä harjoittelijoiden kokemia ongelmia. ...