Kieltenopiskelun monipuolistamisen mantra – onko muutos jo tapahtunut?
Vaarala, H., & Kangasvieri, T. (2017). Kieltenopiskelun monipuolistamisen mantra – onko muutos jo tapahtunut?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 8.3.2017(Maaliskuu). http://www.kieliverkosto.fi/article/kieltenopiskelun-monipuolistamisen-mantra-onko-muutos-jo-tapahtunut/
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaDate
2017Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/article/kieltenopiskelun-monipuolistamisen-mantra-onko-muutos-jo-tapahtunut/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26899530
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vuorovaikutus ammattikorkeakoulun kielten ja viestinnän verkkokursseilla
Oinonen, Jaana (2018)Tutkimuksen taustalla oli ajankohtainen tarve kehittää korkeakoulujen kielten ja viestinnän verkko-opetusta vuorovaikutuksen mahdollistamisen ja tukemisen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia ... -
Students’ perceptions of foreign language classroom anxiety and enjoyment
Matikainen, Samuli (2019)Tämä kanditaatintutkielma käsittelee myönteisiä ja kielteisiä tunteita ja kokemuksia englanninkielen luokassa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää tuntevatko oppilaat enemmän ahdistuneisuutta vai mielekkyyttä/nautintoa ... -
The Effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) in Improving Students’ English Proficiency under Sino-foreigner Cooperative Education Context From Students’ Perspectives
Liu, Qirui (2019)This empirical study is intended to explore the effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) under the Sino-foreign cooperative education context from students’ perspectives in China. ... -
Verkko toisen kielen itsenäisen opiskelun tukena kotoutumiskoulutuksen aikana
Ivanov, Mirja (2019)Tutkimuksessa tarkasteltiin digitaalisten välineiden hyödyntämistä oppimisen tukena maahanmuuttajien kotoutumiskoulutusten suomen kielen opinnoissa. Erityisen mielenkiinnon kohteena oli maahanmuuttajien oma näkökulma: mitkä ... -
Teachers as policy agents in multilingual classrooms
Tarnanen, Mirja (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2021)