University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Artikkelit
  • Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
  • View Item
JYX > Artikkelit > Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta > View Item

Kieltenopiskelun monipuolistamisen mantra – onko muutos jo tapahtunut?

ThumbnailPublisher's PDF
View/Open
218.7 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Vaarala, H., & Kangasvieri, T. (2017). Kieltenopiskelun monipuolistamisen mantra – onko muutos jo tapahtunut?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 8.3.2017(Maaliskuu). http://www.kieliverkosto.fi/article/kieltenopiskelun-monipuolistamisen-mantra-onko-muutos-jo-tapahtunut/
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskunta
Authors
Vaarala, Heidi |
Kangasvieri, Teija
Date
2017
Discipline
Soveltava kielitiede
Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat

 
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
ISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Keywords
kielikokeilut kielet vieraskieliset kielen oppiminen opiskelu maahanmuuttajat

Original source
http://www.kieliverkosto.fi/article/kieltenopiskelun-monipuolistamisen-mantra-onko-muutos-jo-tapahtunut/

URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703091612

Publication in research information system

https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26899530

Metadata
Show full item record
Collections
  • Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [5028]
  • Kieli, koulutus ja yhteiskunta - Maaliskuu 2017 [9]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Vuorovaikutus ammattikorkeakoulun kielten ja viestinnän verkkokursseilla 

    Oinonen, Jaana (2018)
    Tutkimuksen taustalla oli ajankohtainen tarve kehittää korkeakoulujen kielten ja viestinnän verkko-opetusta vuorovaikutuksen mahdollistamisen ja tukemisen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia ...
  • Students’ perceptions of foreign language classroom anxiety and enjoyment 

    Matikainen, Samuli (2019)
    Tämä kanditaatintutkielma käsittelee myönteisiä ja kielteisiä tunteita ja kokemuksia englanninkielen luokassa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää tuntevatko oppilaat enemmän ahdistuneisuutta vai mielekkyyttä/nautintoa ...
  • The Effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) in Improving Students’ English Proficiency under Sino-foreigner Cooperative Education Context From Students’ Perspectives 

    Liu, Qirui (2019)
    This empirical study is intended to explore the effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) under the Sino-foreign cooperative education context from students’ perspectives in China. ...
  • Verkko toisen kielen itsenäisen opiskelun tukena kotoutumiskoulutuksen aikana 

    Ivanov, Mirja (2019)
    Tutkimuksessa tarkasteltiin digitaalisten välineiden hyödyntämistä oppimisen tukena maahanmuuttajien kotoutumiskoulutusten suomen kielen opinnoissa. Erityisen mielenkiinnon kohteena oli maahanmuuttajien oma näkökulma: mitkä ...
  • Teachers as policy agents in multilingual classrooms 

    Tarnanen, Mirja (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2021)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre