Toimintakulttuuri tekee opetussuunnitelmasta uskottavan
Kostiainen, E. (2016, 17.11.2016). Toimintakulttuuri tekee opetussuunnitelmasta uskottavan. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kostiainen
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Oppiaine
ViestintäTekijänoikeudet
© Kostiainen & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/kostiainenJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26454195
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta [2771]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ilmiölähtöinen opetussuunnitelma : opettajuutta, oppimista ja toimintakulttuuria uudistamassa
Kostiainen, Emma; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Opetussuunnitelmaa pidetään koulutuksen näkökulmasta keskeisenä dokumenttina, koska se on sekä koulutuspoliittisen että tavoitteineen ja sisältöineen opetuksen ohjauksen väline. Tarkastelemme tässä artikkelissa muutostilannetta ... -
Sieltähän se kaikki löytyy, opetussuunnitelmasta : etnografinen tapaustutkimus kahden opettajan diginatiivisuutta hyödyntävästä pedagogisesta toimintamallista
Kauhanen, Kirsi; Lehtonen, Minna (2012) -
Preparing pre-service teachers for inclusive pedagogy in multilingual and multicultural settings
Aalto, Eija; Mustonen, Sanna (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2022) -
Fysiikan opettajien näkemyksiä vuoden 2019 lukion opetussuunnitelmasta
Mäki-Panula, Tapio (2023)Lukion opetussuunnitelmaa uudistettiin vuonna 2019 uuden lukiolain myötä ja tällöin julkaistiin uudet lukion opetussuunnitelman perusteet. Uusi lukion opetussuunnitelma otettiin käyttöön lukioissa ympäri Suomen syksyllä ... -
Metamorfoosi : välähdyksiä koulutuksen muutoksesta
Naukkarinen, Aimo; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, 2020)Teknisesti helppo, mutta sosiaalisesti erittäin monimutkainen. Näin kiteytti Michael Fullan (1995) koulutuksen muutosta koskevan ydinsanomansa teoksessaan The New Meaning of Educational Change. Tarkastelemme tässä artikkelissa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.