Ilmiölähtöisyys ja wicked problems : monitieteisyyden kiehtovuus
Saarinen, T. (2014). Ilmiölähtöisyys ja wicked problems : monitieteisyyden kiehtovuus. Tiedepolitiikka, 39(4), 23-24.
Julkaistu sarjassa
TiedepolitiikkaTekijät
Päivämäärä
2014Tekijänoikeudet
© Saarinen & Edistyksellinen Tiedeliitto ry, 2014.
Julkaisija
Edistyksellinen Tiedeliitto ryISSN Hae Julkaisufoorumista
0782-0674Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24525106
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Okei, mä pystyn tähän : luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia opettajaksi kasvamisesta
Kantonen, Kati (2020)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli kuvata kuinka luokanopettajaksi opiskelevat ovat kasvaneet opettajiksi Jyväskylän yliopiston ilmiölähtöisen luokanopettajakoulutuksen aikana. Tutkimuksessani tavoite oli luoda kuvaus siitä, ... -
eValue ja Amazing Case : ilmiölähtöisen oppimisen arvioinnin kehittäminen opettajankoulutuksessa
Kainulainen, Johanna; Tarnanen, Mirja; Ratinen, Ilkka; Tallavaara, Riitta; Juntunen, Merja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Ilmiölähtöisen opetuksen kehittämisen myötä ovat myös arvioinnin kehittämistarpeet vahvistuneet. Artikkelissa tarkastellaan eValue-hankkeessa tehtyä kehittämistyötä ilmiöperustaisen oppimisen arviointikäytänteiden ... -
"Suomi on tuhansien koirien maa..." : tapaustutkimus ilmiölähtöisyydestä
Ylistalo, Maija (2010) -
Oppiaineena perhe
Valkonen, Leena (Jyväskylän yliopisto, 2016) -
Technical Education in Jeopardy? Assessing the Interdisciplinary Faculty Structure in a University Merger
Vellamo, Tea; Pekkola, Elias; Siekkinen, Taru (Palgrave Macmillan, 2019)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.