Oppiaineena perhe
Valkonen, L. Oppiaineena perhe. Ruusupuiston uutiset, (5), Article 4. https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/5-2016/4-Oppiaineena-perhe
Published in
Ruusupuiston uutisetAuthors
Date
2016Copyright
© Valkonen & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/5-2016/4-Oppiaineena-perhePublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26345556
Metadata
Show full item recordCollections
- 2016/5 [5]
- Avoin yliopisto [135]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Varhaisvuosien tiede- ja teknologiakasvatusta, matematiikkaa ja taiteita integroivaa STEAM-toimintaa perhepuistossa
Virkkula, Otto (2017)STEAM-toiminnassa elämä ja koulutus sitoutuvat toisiinsa. Oppimisen eri alueet - tiede- ja teknologiakasvatus, taiteet ja matematiikka – limittyvät toisiinsa ja antavat mahdollisuuden holistiseen, elävään ja mukautuvaan ... -
Perheet kodin ja koulun välisessä yhteistyössä : erityisopettajien kokemuksia
Lahtinen, Jani (2019)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisina erityisopettajat kokevat perheet kodin ja koulun välisessä yhteistyössä. Pyrkimyksenä oli tarkastella erityisopettajien perhekäsityksiä kokemusten kautta – millaisina ... -
Tasapainoilua ja rajanhallintaa : nuorten näkemyksiä perheen perustamisesta sekä työn ja perheen yhteensovittamisesta.
Lindroos, Emmi; Sevon, Eija; Alakärppä, Outi; Rönkä, Anna (Valtion nuorisoneuvosto; Nuorisotutkimusseura; Nuorisotutkimusverkosto ; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2020)Nuoruus ja muotoutuva aikuisuus ovat elämänvaiheita, joihin kouluttautuminen ammattiin, työelämään siirtyminen sekä vakavan parisuhteen aloittaminen ja perheen perustaminen useimmilla sijoittuvat. Työn, perheen ja opiskelun ... -
Ilmiölähtöinen opetussuunnitelma – opettajuutta, oppimista ja toimintakulttuuria uudistamassa
Kostiainen, Emma; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Opetussuunnitelmaa pidetään koulutuksen näkökulmasta keskeisenä dokumenttina, koska se on sekä koulutuspoliittisen että tavoitteineen ja sisältöineen opetuksen ohjauksen väline. Tarkastelemme tässä artikkelissa muutostilannetta ... -
Ilmiömäistä! : ilmiölähtöinen lähestymistapa uudistamassa opettajuutta ja oppimista
Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiömäistä tarjoaa kokonaisvaltaisen kuvan siitä, mitä ilmiölähtöinen lähestymistapa oppimiseen edellyttää oppijoilta itseltään, heidän opettajiltaan ja kouluttajiltaan sekä miten ilmiölähtöisyys voi kytkeytyä toimintakulttuuriin ...