Tallenna JYXiin, näy ja vaikuta
Posteri International Open Access Week, Jyväskylä, 22.10.2016
Metadata
Show full item recordCollections
- Posterit [5]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Artikkelin matka avoimeksi 2 - tallennusprosessi käytännössä : ...ja päätyy JYXiin
Harjuniemi, Marja-Leena (2011) -
Osallistu, keskustele, vaikuta! – Näkökulmia sosiaaliseen televisioon ja livetviittaamiseen
Salomaa, Elina (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2017)Tässä artikkelissa tarkastellaan nykymedialle tyypillistä yleisön osallistamisen, aktivoinnin ja vuorovaikutuksellisuuden pyrkimystä sosiaalisen television ja livetviittaamisen näkökulmasta. Käsitteet kietoutuvat virallisen ... -
"Et jos lapsi sanoo, et älä päivitä, niin älä päivitä. Et kyllä jokaisella on oma itsemääräämisoikeus" : vanhempien kokemuksia lapsiinsa liittyvien julkaisujen tekemisestä sosiaalisessa mediassa
Kuikka, Juho; Morozova, Elizaveta (2017)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, minkälaisia kokemuksia vanhemmilla on lastensa tietojen jakamisesta tai jakamattomuudesta sosiaalisessa mediassa. Tämän lisäksi pyrimme selvittämään, miten vanhemmat perustelevat ... -
Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
Valkonen, Lauri (2020)Sosiaalisesta mediasta on tullut sen kasvun myötä merkittävä osa yritysten digitaalista markkinointia. Hoitaakseen asiakassuhteitaan kannattavasti, on yritysten mietittävä tavoitteitaan ja markkinointistrategiaansa myös ... -
Työnhakijakokemuksen muodostuminen LinkedIn-julkaisujen perusteella
Toivonen, Liisa (2020)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, millaisista asioista hakijakokemus muodostuu eri sidosryhmien LinkedIn-julkaisujen perusteella. Hakijakokemuksella tarkoitetaan työnhakijan näkemystä siitä, miten ...