Mysteerikirjeen arvoitus ratkesi kolmessa päivässä – opettajaopiskelijat koulussa ja koulun opettajat täydennyskoulutuksessa
Tarnanen, M., & Silander, T. (2016, 10.02.2016). Mysteerikirjeen arvoitus ratkesi kolmessa päivässä – opettajaopiskelijat koulussa ja koulun opettajat täydennyskoulutuksessa. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/silander-tarnanen
Published in
TiedeblogiDate
2016Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/silander-tarnanenPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25548363
Metadata
Show full item recordCollections
- Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta [2677]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajaopiskelijoiden inkluusiovalmiudet
Pehkonen, Anu; Pöyhönen, Maija (2012)Tulevaisuudessa koulu muuttuu todennäköisesti entistä inklusiivisemmaksi, joten tarvi-taan tietoa siitä, millaiset inkluusiovalmiudet työelämään lähtevät opiskelijat koulutuk-sessaan saavat. Tässä tutkimuksessa tutkittiin ... -
Esikoululaisena koulussa ja päiväkodissa : esiopetuksen tavoitteiden toteutuminen esikoululaisen päivässä koulun ja päiväkodin esiopetuksessa
Saarinen, Leena; Nikkola, Hilkka (1999) -
Itseohjautuva oppiminen ja sen mahdollisuudet opettajien täydennyskoulutuksessa
Pasanen, Teija; Ruuskanen, Jaana (1989) -
Tieto- ja viestintätekniikan merkitys aineenopettajien täydennyskoulutuksessa : tutkimus peruskoulun ja lukion opettajista Keski-Suomen alueella
Wilen, Lauri (University of Jyväskylä, 2017)This study examined Information and Communications Technology (ICT) know-how and needs and challenges of teachers in-service training in the region of Middle–Finland. In this context impressiveness is seen as the ... -
Luokanopettajaksi opiskelevien kokemukset valmiuksistaan kodin ja koulun väliseen yhteistyöhön
Pekkanen, Liisa (2015)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli, selvittää millaiset valmiudet luokanopettajaopiskelijat ovat saaneet kodin ja koulun välisen yhteistyön toteutukseen opinnoistaan. Erityisesti nä- kökulmana oli haastavien yhteistyötilanteiden ...