Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa
Lindell, A., Kähkönen, A.-L., & Väisänen, M. (2015). Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa. In E. Aalto, & M. Rautiainen (Eds.), Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessä (pp. 25-26). Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos. https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessa
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© 2015 Tekijät & Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos.
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISBN
978-951-39-6377-4Emojulkaisun ISBN
Kuuluu julkaisuun
Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessäAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25509931
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Co-Constructing Multidisciplinary Coherence in Subject Teacher Education : Students’ Reflections in Group Discussions
Roiha, Anssi; Heinonen, Pilvi (Springer VS, 2024)This article examines how disciplinary coherence is (co)constructed at the student-oriented level in pedagogical studies at the University of Turku. Based on group discussion data, we analyze how coherence is (co)constructed ... -
Kokeiltiin tällasta! : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Aalto, Eija; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Tutkimustieto ei asu norsunluutornissa vaan opettajan työn arjessa
Ukskoski, Tuija; Tuomainen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Kansainvälisellä intensiivijaksolla harjoiteltiin aktiivisia työtapoja kestävän kehityksen oppimiseen
Lindell, Anssi; Lundell, Jan (Matemaattisten Aineiden Opettajien Liitto MAOL, 2023)Kemian aineenopettaja- ja luokanopettajaopiskelijoita Jyväskylän yliopistosta osallistui Erasmus+ -ohjelman monimuotoliikkuvuuden (BIP) -kurssille Prahassa marraskuussa. Kurssin oppimisprojektit tuottivat kuusi mallia ... -
Mitä luokanopettaja ei opi Jyväskylän yliopistossa? : luokanopettajien kokemuksia työelämästä
Parkkonen, Susanna (2021)Opintojen viimeisen vuoden aikana useat luokanopettajaopiskelijat ”heräävät” siihen, että heidän tulisi näillä tiedoilla ja taidoilla lähteä kantamaan opetuksellinen vastuu luokallisesta oppilaita. Onko jotain, mitä en ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.