Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa
Lindell, A., Kähkönen, A.-L., & Väisänen, M. (2015). Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa. In E. Aalto, & M. Rautiainen (Eds.), Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessä (pp. 25-26). Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos. https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessa
Date
2015Copyright
© 2015 Tekijät & Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos.
Publisher
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISBN
978-951-39-6377-4Parent publication ISBN
Is part of publication
Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessäKeywords
Original source
https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25509931
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kokeiltiin tällasta! : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Aalto, Eija; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Tutkimustieto ei asu norsunluutornissa vaan opettajan työn arjessa
Ukskoski, Tuija; Tuomainen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Kansainvälisellä intensiivijaksolla harjoiteltiin aktiivisia työtapoja kestävän kehityksen oppimiseen
Lindell, Anssi; Lundell, Jan (Matemaattisten Aineiden Opettajien Liitto MAOL, 2023)Kemian aineenopettaja- ja luokanopettajaopiskelijoita Jyväskylän yliopistosta osallistui Erasmus+ -ohjelman monimuotoliikkuvuuden (BIP) -kurssille Prahassa marraskuussa. Kurssin oppimisprojektit tuottivat kuusi mallia ... -
Mitä luokanopettaja ei opi Jyväskylän yliopistossa? : luokanopettajien kokemuksia työelämästä
Parkkonen, Susanna (2021)Opintojen viimeisen vuoden aikana useat luokanopettajaopiskelijat ”heräävät” siihen, että heidän tulisi näillä tiedoilla ja taidoilla lähteä kantamaan opetuksellinen vastuu luokallisesta oppilaita. Onko jotain, mitä en ... -
“Tässä ammatissa asiantuntijuus kehittyy ja kehittyy, että eihän siinä päätepistettä oo.” : luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia asiantuntijuudestaan ja opettajankoulutuksen merkityksestä sen kehityksessä
Tiensuu, Kati; Turkia, Tiia (2020)Tutkimuksemme tehtävänä oli selvittää, miten opintojensa loppuvaiheessa olevat luokanopettajaopiskelijat kokevat oman asiantuntijuutensa ja millä tavoin he kokevat opettajankoulutuksen kehittäneen heidän asiantuntijuuttaan. ...