Miten maahanmuuttajat oppivat suomea formaalin, informaalin ja non-formaalin oppimisen kautta?
Sahradyan, S. (2015). Miten maahanmuuttajat oppivat suomea formaalin, informaalin ja non-formaalin oppimisen kautta?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 9.9.2015(Syyskuu). http://www.kieliverkosto.fi/article/miten-maahanmuuttajat-oppivat-suomea-formaalin-informaalin-ja-non-formaalin-oppimisen-kautta/?format=pdf
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaAuthors
Date
2015Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/article/miten-maahanmuuttajat-oppivat-suomea-formaalin-informaalin-ja-non-formaalin-oppimisen-kautta/?format=pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24871958
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Korkeasti koulutettujen maahanmuuttajien kokemuksia ja käsityksiä suomen kielen oppimisesta kotoutumiskoulutuksessa
Rukko, Soili (2023)Tässä tutkielmassa tarkastellaan korkeasti koulutettujen maahanmuuttajien kokemuksia ja käsityksiä suomen kielen oppimisesta kotoutumiskoulutuksessa. Tutkimuksessa selvitettiin, miten opiskelijat kokivat erilaiset ... -
Sairaalatyöntekijöiden kokemuksia informaaleista työssä oppimisen tilanteista sekä informaalin oppimisen tukemisesta
Malin, Aino-Maria; Lahti, Sini (2022)Tämän Pro gradu –tutkielman tehtävänä on selvittää minkälaisia informaaleja työssä oppimisen tilanteita sairaalatyöntekijät kokevat tapahtuvan työn arjessa. Lisäksi tutkimuksen tarkoituksena on ymmärtää, minkälaista ... -
Building natural science learning through youth science camps
Nuora, Piia; Välisaari, Jouni (Valtakunnallinen LUMA-keskus, 2018)This study focuses on a youth science camp for pupils in sixth to ninth grades that is organized annually by the University of Jyväskylä, Finland. The main idea of the science camp is to learn to do guided inquiry in ... -
Building Bridges - How secondary school pupils bring their informal learning experiences into a Content and Language Integrated (CLIL) classroom
Jakonen, Teppo (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2014)This article explores how students’ informal language learning experiences with English find their way into the formal context of content-based language teaching (CLIL). The analysis is focused on stretches of classroom ... -
Older Adults Learning Digital Skills Together : Peer Tutors’ Perspectives on Non-Formal Digital Support
Korpela, Viivi; Pajula, Laura; Hänninen, Riitta (Cogitatio Press, 2023)In later life, digital support is predominantly received outside of formal education from warm experts such as children, grandchildren, and friends. However, as not everyone can rely on this kind of informal help, many ...