Pohjoisen mytologian vaikutus digitaalisissa peleissä : Edda-runojen ja visuaalisen analyysin avulla
Käsittelee pohjoisen mytologian vaikutusta digitaalisissa peleissä. Keskeisimmät esille nousevat pelit ovat Smite, World or Warcraft ja Persona4.
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5358]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teknostressi digitaalisissa peleissä : case Genshin Impact
Teukku, Sanni (2022)Teknostressi, eli teknologian aiheuttama stressi on nykyaikana yhä yleisempää, kun erilaiset teknologiat lisääntyvät kaikkialla ympärillämme. Tässä tutkielmassa tutkittiin vapaa-ajalla koettua teknostressiä, erityisesti ... -
Käyttäjien luoman sisällön vaikutus World of Warcraft -pelin kehitykseen
Hyväkkä, Maria (2024)Tässä tutkimuksessa pyritään tarkastelemaan käyttäjien luoman sisällön vaikutusta World of Warcraft -pelissä. Tarkoituksena on myös tutkia miten yhteiskehittäminen hyödyttää sekä peliyrityksiä että itse pelaajia. ... -
Pohjoisen mytologian uudelleenkirjoittamista Siri Pettersenin teoksessa Odininlapsi
Mikkonen, Jenna (2020)Tutkielmassa käsitellään skandinaavisten myyttien uudelleenkirjoittamista Siri Pettersenin Odininlapsessa. Teoreettisessa taustoituksessa on hyödynnetty kuvitteellisten maailmojen luomisen historiaa sekä myyttien ja ... -
Visuaalisen brändikokemuksen suunnitteluohjeet digitaalisissa alustoissa
Kotilainen, Helene (2024)Digitization creates new pressures for companies to produce successful products and engage consumers in an online environment. Creating the experience of trust plays a major role when building consumer commitment, as well ... -
Grafiikan kehittyminen ja sen näkyvyys digitaalisissa peleissä
Tienari, Annriikka (2017)Tietokonegrafiikka on suuressa osassa nykyihmisen arjessa. Siihen törmää niin koulussa, töissä, ostoskeskuksissa, lääketieteessä kuin viihteessä. Tämän tutkielman päätavoite on tuoda esiin grafiikan kehittyminen digitaalisten ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.