eWOM-viestinnän motivaatiotekijät viestin lähettäjän näkökulmasta
Authors
Date
2015Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vapaalaskuvälineiden ja -brändien eWOM-viestinnän motivaatiotekijät
Mattila, Juuso (2015)Viestintä erilaisissa online-kanavissa on nykypäivänä yleinen tapa olla vuoro-vaikutuksessa tuttujen, mutta myös tuntemattomien henkilöiden kanssa. Verkkovälitteinen suusanallinen viestintä, eWOM-viestintä on noussut ... -
Sosiaalisen eWOM-viestinnän vaikutukset Z-sukupolven ostopäätöksiin TikTokissa
Oikarinen, Iida (2023)Sosiaalisen median yleistymisen myötä perinteinen word-of-mouth (WOM) on muuttunut elektroniseen ja sosiaaliseen viestintämuotoonsa, mitä kutsutaan sosiaaliseksi eWOM:iksi. Sosiaalinen eWOM on sosiaalisessa mediassa tapahtuva ... -
Elektroninen suosittelumarkkinointi blogeissa : viestijän ja viestin sisällön vaikutukset eWOM-viestinnän uskottavuuteen ja kuluttajakäyttäytymiseen
Ranta, Emma (2015)Blogien lukeminen ja sen myötä markkinointi blogeissa on lisääntynyt viime vuosina merkittävästi. Blogit tarjoavat mahdollisuuden jakaa reaaliajassa multimediasisältöjä tuhansille blogin aiheesta kiinnostuneille lukijoille. ... -
Työelämän Zoom-uupumuksen tutkimus viestinnän ja vuorovaikutuksen näkökulmasta vuosina 2020–2023 : systemaattinen kirjallisuuskatsaus
Pikkarainen, Mette (2024)Tässä maisterintutkielmassa tutkittiin työelämän Zoom-uupumusta viestinnän ja vuorovaikutuksen näkökulmasta. Tutkielma toteutettiin systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Tavoitteena oli kuvata ja jäsentää, miten työelämän ... -
Markkinoinnin automaation viestinnän käyttäjäkokemus asiakkaiden näkökulmasta
Mämmi, Janina (2020)Tässä tutkielmassa tutkitaan markkinoinnin automaation viestinnän käyttäjäkokemusta asiakkaan näkökulmasta. Tutkimukseen sisältyy ensin kirjallisuuskatsaus aiheeseen, jonka jälkeen tutkielmassa toteutetaan empiirinen osuus. ...