dc.contributor.author | Häkkinen, Päivi | |
dc.contributor.editor | Viteli, Jarmo | |
dc.contributor.editor | Sinko, Matti | |
dc.contributor.editor | Hirsimäki, Anna | |
dc.date.accessioned | 2015-04-23T10:25:24Z | |
dc.date.available | 2015-04-23T10:25:24Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Häkkinen, P. (2015). Teknologia yksin ja yhdessä oppimisen tukena. In J. Viteli, M. Sinko, & A. Hirsimäki (Eds.), <i>Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -juhlajulkaisu – ITK 25 vuotta</i> (pp. 67-71). Hämeen kesäyliopisto. <a href="http://www.hameenkesayliopisto.fi/wp-content/uploads/2015/04/ITK-25v-juhlajulkaisu.pdf" target="_blank">http://www.hameenkesayliopisto.fi/wp-content/uploads/2015/04/ITK-25v-juhlajulkaisu.pdf</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_24660391 | |
dc.identifier.other | TUTKAID_65879 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/45704 | |
dc.description.abstract | [Johdanto] Tieto- ja viestintäteknologisiin sovelluksiin oppimisen tukena on historian saatossa liittynyt yhtäältä monenlaisia lupauksia, mutta toisaalta myös haasteita ja pettymyksiä (Järvelä, Häkkinen & Lehtinen, 2006). Teknologian kehityksen rinnalla murroksessa ovat olleet myös käsitykset ja teoriat oppimisesta. Oppimisen prosesseihin, tuloksiin ja opetusteknologian vaikutuksiin kohdistuva tutkimus on laajentunut huomattavasti viimeisen parin vuosikymmenen aikana. Teknologian tukemien oppimisympäristöjen ajatellaan parhaimmillaan toimivan yksilön ajattelun ja yhteisöllisen toiminnan tukena (Roschelle, 2013). [Jatkuu, ks. artikkeli] | fi |
dc.format.extent | 114 | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Hämeen kesäyliopisto | |
dc.relation.ispartof | Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -juhlajulkaisu – ITK 25 vuotta | |
dc.relation.uri | http://www.hameenkesayliopisto.fi/wp-content/uploads/2015/04/ITK-25v-juhlajulkaisu.pdf | |
dc.relation.uri | | |
dc.subject.other | verkko-oppiminen | fi |
dc.subject.other | oppimisympäristö | fi |
dc.subject.other | opetusteknologia | fi |
dc.title | Teknologia yksin ja yhdessä oppimisen tukena | |
dc.type | bookPart | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201504221651 | |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.contributor.oppiaine | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.oppiaine | Finnish Institute for Educational Research | en |
jyx.tutka.ksname | Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -juhlajulkaisu ITK 25 vuotta | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/BookItem | |
dc.date.updated | 2015-04-22T15:30:03Z | |
dc.relation.isbn | 978-952-7057-04-9 | |
dc.type.coar | book part | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 67-71 | |
dc.type.version | acceptedVersion | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | verkko-oppiminen | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | opetusteknologia | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p13627 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4418 | |