Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorTammelin-Laine, Taina
dc.date.accessioned2014-12-05T13:21:50Z
dc.date.available2014-12-05T13:21:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-951-39-5997-5
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1453260
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44822
dc.format.extent1 verkkoaineisto (95, [80] sivua)
dc.language.isofin
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in humanities
dc.relation.haspartb>Article I:</b> Tammelin-Laine, T. (hyväksytty, julkaistaan alkuvuodesta 2015). No verbs, no syntax. <i>Teoksessa LESLLA 2013 Conference Proceedings. </i>
dc.relation.haspart<b>Article II:</b> Tammelin-Laine, T. 2014. ”Tämä hyvä?” Kurkistus luku- ja kirjoitustaidottomien suomenoppijoiden esittämiin kysymyksiin. <i>Puhe ja kieli 2, 81–99. </i><a href=" http://ojs.tsv.fi/index.php/pk/article/view/46480/12422 "> Katso</a>
dc.relation.haspart<b>Article III:</b> Tammelin-Laine, T. & Martin, M. 2014. Simultaneous development of receptive skills in an orthographically transparent second language. <i>Writing Systems Research . DOI: 10.1080/17586801.2014.943148. 19 s. </i> <i>Malli: </i><a href="http://dx.doi.org/10.1080/17586801.2014.943148 ">DOI: 10.1080/17586801.2014.943148</a>
dc.relation.haspart<b>Article IV:</b> Tammelin-Laine, T. 2014. Orastavan kirjoitustaidon kehitys, arviointi ja arvioinnin haasteet. <i>Teoksessa M. Mutta, P. Lintunen, I. Ivaska & P. Peltonen (toim.) Tulevaisuuden kielenkäyttäjä. Language users of tomorrow. AFinLAn vuosikirja 2014. Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja n:o 72.Jyväskylä: 49–69. </i>
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otheraikuisoppijat
dc.subject.otherkehittyminen
dc.subject.otherFinnish as a second language
dc.subject.othersecond language learning
dc.subject.otheroral skills
dc.subject.otherwritten skills
dc.subject.othernon-literacy
dc.subject.otheradult education
dc.titleAletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
dc.title.alternativeLuku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-5997-5
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineSuomen kielifi
dc.relation.issn1459-4331
dc.relation.numberinseries240
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysolukutaito
dc.subject.ysokirjoitustaito
dc.subject.ysolukutaidottomuus
dc.subject.ysolukeminen
dc.subject.ysokirjoittaminen
dc.subject.ysokielitaito
dc.subject.ysosuullinen kielitaito
dc.subject.ysotoinen kieli
dc.subject.ysosuomi toisena kielenä
dc.subject.ysosuomen kieli
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysokielen oppiminen
dc.subject.ysoelinikäinen oppiminen
dc.subject.ysooppimiskäsitykset
dc.subject.ysooppimisympäristö
dc.subject.ysooppilaitokset
dc.subject.ysokehitys
dc.subject.ysoaikuiset
dc.subject.ysomaahanmuuttajat
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysososiaalinen vuorovaikutus
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright