dc.contributor.author | Tammelin-Laine, Taina | |
dc.date.accessioned | 2014-12-05T13:21:50Z | |
dc.date.available | 2014-12-05T13:21:50Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5997-5 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1453260 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44822 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (95, [80] sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.haspart | b>Article I:</b> Tammelin-Laine, T. (hyväksytty, julkaistaan alkuvuodesta 2015). No verbs, no syntax. <i>Teoksessa LESLLA 2013 Conference Proceedings. </i> | |
dc.relation.haspart | <b>Article II:</b> Tammelin-Laine, T. 2014. ”Tämä hyvä?” Kurkistus luku- ja kirjoitustaidottomien suomenoppijoiden esittämiin kysymyksiin. <i>Puhe ja kieli 2, 81–99. </i><a href=" http://ojs.tsv.fi/index.php/pk/article/view/46480/12422 "> Katso</a> | |
dc.relation.haspart | <b>Article III:</b> Tammelin-Laine, T. & Martin, M. 2014. Simultaneous development of receptive skills in an orthographically transparent second language. <i>Writing Systems Research . DOI: 10.1080/17586801.2014.943148. 19 s. </i> <i>Malli: </i><a href="http://dx.doi.org/10.1080/17586801.2014.943148 ">DOI: 10.1080/17586801.2014.943148</a> | |
dc.relation.haspart | <b>Article IV:</b> Tammelin-Laine, T. 2014. Orastavan kirjoitustaidon kehitys, arviointi ja arvioinnin haasteet. <i>Teoksessa M. Mutta, P. Lintunen, I. Ivaska & P. Peltonen (toim.) Tulevaisuuden kielenkäyttäjä. Language users of tomorrow. AFinLAn vuosikirja 2014. Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja n:o 72.Jyväskylä: 49–69. </i> | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | aikuisoppijat | |
dc.subject.other | kehittyminen | |
dc.subject.other | Finnish as a second language | |
dc.subject.other | second language learning | |
dc.subject.other | oral skills | |
dc.subject.other | written skills | |
dc.subject.other | non-literacy | |
dc.subject.other | adult education | |
dc.title | Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa | |
dc.title.alternative | Luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5997-5 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Suomen kieli | fi |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 240 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | kirjoitustaito | |
dc.subject.yso | lukutaidottomuus | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | kirjoittaminen | |
dc.subject.yso | kielitaito | |
dc.subject.yso | suullinen kielitaito | |
dc.subject.yso | toinen kieli | |
dc.subject.yso | suomi toisena kielenä | |
dc.subject.yso | suomen kieli | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | kielen oppiminen | |
dc.subject.yso | elinikäinen oppiminen | |
dc.subject.yso | oppimiskäsitykset | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | oppilaitokset | |
dc.subject.yso | kehitys | |
dc.subject.yso | aikuiset | |
dc.subject.yso | maahanmuuttajat | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | sosiaalinen vuorovaikutus | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |