Teachers' beliefs about learning and language as reflected in their views of teaching materials for Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5809-1ISSN Search the Publication Forum
1459-4331Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3574]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teaching English through visual arts to 9th graders in Finnish comprehensive school: a material package
Tolvanen, Nina (2018)Opetushallitus julkaisi vuonna 2014 uudet perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet (OPS), jotka otettiin asteittain käyttöön vuonna 2016. Uudessa OPS:issa kannustetaan muun muassa laaja-alaiseen osaamiseen, oppiaineiden ... -
CLIL teachers as materials designers
Mäkiranta, Pia (2014)Vieraskielinen sisällönopetus (CLIL), jossa kouluaineita opetetaan vieraalla kielellä, on kasvattanut suosiotaan varsinkin Euroopassa. Sisällön ja kielen oppimisen tulokset CLIL-opetuksessa ovat yleisesti hyviä, mutta ... -
Human impact on ecosystems : a CLIL-based material package for integrating upper secondary EFL and biology
Ylituomaala, Annika (2023)Kielen ja sisällön integrointi (eng. Content and Language Integrated Learning, CLIL) on etenkin eurooppalaisessa kontekstissa laajalti tunnettu ja käytetty kaksikielisen opetuksen tapa, joka nimensä mukaisesti yhdistää ... -
Blending English and Environmental studies : a material package for integrating English and Environmental studies
Blomquist, Sofia (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tuloksena syntynyt materiaalipaketti on suunniteltu vastaamaan perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden (POPS2014) tavoitteita koskien ympäristöopin ja englannin kielen oppiaineita vuosiluokilla ... -
Teaching English through digital exercises : a material package for upper secondary EFL teachers
Saloniemi, Suvi (2023)Tutkielma on digitaalisiin opetusmenetelmiin pohjautuva materiaalipaketti lukion englannin kielen opettajille. Lisääntyvä digitalisaatio yhteiskunnassa ja digitaalisten taitojen vaadittavuus lukio-opetuksessa on tehnyt ...