L'image de la femme dans la publicité : analyse des adjectifs qualificatifs renvoyant aux femmes dans les annonces publicitaires de six magazines féminins franco- et italophones
2013:21 | 2014:92 | 2015:260 | 2016:637 | 2017:544 | 2018:297 | 2019:184 | 2020:339 | 2021:90 | 2022:105 | 2023:126 | 2024:142 | 2025:3
Alternative title
Analyse des adjectifs qualificatifs renvoyant aux femmes dans les annonces publicitaires de six magazines féminins franco- et italophonesMetadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29752]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
La représentation de la femme dans Nana d’Émile Zola : étude des adjectifs renvoyant aux personnages féminins du roman
Pulkkinen, Anniina (2023)Tässä työssä tarkastellaan naisen representaatiota tutkimalla naisiin liitettyjen adjektiivien subjektiivisuutta Émile Zolan romaanissa Nana (1880). Korpus koostuu kaikista romaanin sivuilta 21–55, 231–266 ja 500–518 ... -
La vente de la téléphonie mobile de Nokia à Microsoft en 2014 : Analyse de la subjectivité des adjectifs dans un corpus d’articles de Le Monde et de Le Figaro
Toivonen, Saara (2018)Nokian matkapuhelinliiketoiminnan myynti Microsoftille herätti runsaasti huomiota suomalaisissa ja kansainvälisissä medioissa syyskuussa 2013. 5,44 miljardin euron arvoisella yrityskaupalla oli suuri symbolinen merkitys ... -
La subjectivité des adjectifs qualifiant les Flamands et leurs institutions dans La Libre Belgique
Van Ingh, Anneleen (2013)Belgian viimeaikaiset poliittiset kriisit ovat saaneet paljon kansainvälistäkin huomiota. Ne pohjautuvat pääosin jännitteisiin hollantia puhuvien flaamien ja ranskaa puhuvien vallonien välillä. Tutkimuksessa tarkastellaan ... -
Les adjectifs dans les textes cherchant à justifier l’intérêt de l’étude de la langue française
Kauhanen, Annika (2012)Ranskaa vieraana kielenä opiskelevien määrä laskee kaikkialla Euroopassa, ja kielen opiskelun puolesta on muun muassa kirjoitettu erilaisia ranskan kieltä markkinoivia tekstejä. Tutkin pro gradu tutkielmassani, millaisia ... -
La subjectivité et les fonctions syntaxiques des adjectifs qualificatifs utilisés dans des textes de promotion touristique publiés par Visit Finland
Leino, Eeva (2015)Työssäni tarkastelen ranskankielisissä matkailumarkkinointimateriaaleissa käytettyjen Suomea kuvaavien adjektiivien syntaktisia funktioita ja semanttisia piirteitä. Aineisto koostuu Visit Finlandin yhdestä esitteestä ja ...