Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5284-6ISSN Search the Publication Forum
0075-4625Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3578]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tekstin ymmärtämisen arviointi peruskoulun kolmannella luokalla
Heinälä, Anniina; Kautto, Pia (2001) -
Ystävyyssuhteiden ja lukutaidon väliset yhteydet kolmannella ja neljännellä luokalla
Pohjola, Tuija (2013)Tutkimuksessa tarkasteltiin vastavuoroisten ystävyyssuhteiden olemassaolon yhteyttä lasten tekniseen lukutaitoon ja luetun ymmärtämiseen kolmannella ja neljännellä luokalla. Lisäksi tutkittiin, olivatko ystävykset keskenään ... -
Cloze-testi luetun ymmärtämisen mittarina 3. ja 4.-luokkalaisilla
Mäenpää, Miki; Radwan, Rami (2019)Tutkimuksessa tarkasteltiin, miten kehittämämme cloze-testi mittaa luetun ymmärtämistä 3.- 4. -luokkalaisilla. Tutkimus on osa Niilo Mäki Instituutin ReadDrama-hanketta, jossa tutkitaan lukuteatterin vaikuttavuutta ...