dc.contributor.author | Holopainen, Esko | |
dc.date.accessioned | 2013-06-27T10:14:31Z | |
dc.date.available | 2013-06-27T10:14:31Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5284-6 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1271161 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41850 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (114, [21] sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | dyslexia | |
dc.subject.other | listening and reading comprehension | |
dc.subject.other | strategies for processing information | |
dc.subject.other | text-types | |
dc.subject.other | problems in text comprehension | |
dc.title | Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5284-6 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 218 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | kuullun ymmärtäminen | |
dc.subject.yso | luetun ymmärtäminen | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | tekstit | |
dc.subject.yso | ymmärtäminen | |
dc.subject.yso | strategia | |
dc.subject.yso | kognitiiviset prosessit | |
dc.subject.yso | oppimisvaikeudet | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | koululaiset | |
dc.subject.yso | peruskoulu | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |