Eettis-poliittiset kuluttajat : eko- ja maailmankauppojen asiakkaat ja arjen ambivalenssit
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Muu nimeke
Eko- ja maailmankauppojen asiakkaat ja arjen ambivalenssitMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [28039]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kestävä kulutus ja asenteet : suomalaisten kestävien kulutusasenteiden tarkastelua
Kuortti, Pauliina (2021)Tämä tutkimus tarkastelee suomalaisten kestäviä kulutusasenteita. Tarkoituksena on selvittää, onko suomalaisten kulutusasenteissa tapahtunut kehitystä viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana, ja millaiset sosiodemografiset ... -
Vastuullisia asenteita ja valintoja : suomalaisten kuluttajien ekologisesti ja sosiaalisesti kestävien kulutusvalintojen tarkastelua
Saha, Elina (2017)Tutkielmassa tarkastellaan suomalaisten vastuullista kuluttamista, jossa huomiota kiinnitetään kulutustottumusten eettisiin ja ekologisiin vaikutuksiin. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, ovatko suomalaisten vastuulliset ... -
Suomalaisten kulutustottumukset ekologisen kestävyyden näkökulmasta
Ristola, Noora (2023)Tässä tutkielmassa tarkastelen suomalaisten kulutustottumuksia ekologisen kestävyyden näkökulmasta. Tavoitteenani on selvittää, ovatko suomalaisten kulutustottumukset kuinka ekologisia ja mitä he ovat valmiita tekemään, ... -
Perceived barriers inhibiting Finnish consumers from engaging in sustainable food purchasing
Tiainen, Noora (2023)Ruoan tuotannolla on huomattava vaikutus ilmaston muutokseen, ihmisten terveyteen sekä vallitseviin sosiaalisiin haasteisiin niin yksilö- kuin yhteisötasolla. Ruokavalioiden muuttamista on esitetty keskeisenä tekijänä ... -
Generation Z's perceptions of a good life beyond consumerism : Insights from the United States and Finland
Grénman, Miia; Hakala, Ulla; Mueller, Barbara; Uusitalo, Outi (Wiley, 2024)This paper examines Generation Z consumers' perceptions of a good life beyond consumerism and how their perceptions and practices have evolved during crises and the cultural context in which they live. We present a unique ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.