Mobiililaitteet teollisuusyritysten myyntityössä : tutkimusraportti
Published in
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluDate
2012Publisher
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-5084-2ISSN Search the Publication Forum
1799-3059Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
Lipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012) -
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Stakeholder Strategy and Design Alignment Framework for Design Science Research : A Study in the Context of VR-Aided Marketing and Sales
Holopainen, Jani; Mattila, Osmo; Pöyry, Essi; Parvinen, Petri; Tuunanen, Tuure (University of Hawai'i at Manoa, 2020)This study introduces a framework to align various perceptions and objectives that different stakeholders have at the beginning of a Design Science Research (DSR) process and consolidate them into stakeholders’ strategies ...