Arabian keramiikkatehtaan tuotesuunnitteluosaston toiminta, tuotanto ja tuotteiden markkinointimenetelmät 1950-luvulla
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Atk-tuotteiden markkinointi Suomessa
Könnö, Sari (1983) -
Ääniteteollisuuden keskittyminen ja syklisyysteorian toteutuminen Suomessa 2000-luvulla
Heikkilä, Juha (2021)Maisterintutkielmani tarkastelee Richard Petersonin ja David Bergerin klassisen syklisyysteorian (Peterson & Berger, 1975) toteutumista sekä ääniteteollisuuden keskittymistä Suomessa erityisesti 2000-luvulla. Heidän teoriansa ... -
Myyjiä, tuotekehittäjiä ja tuotejohtajia : tuotepäälliköiden tehtävärakenteen heijastuminen tuotekehitysprojektissa sisäiseen yrittäjyyteen ja intuitiiviseen päätöksentekotyyliin kuuluviin tekijöihin
Kansikas, Juha (Jyväskylän yliopisto, 2004)The focus of the present study is on product managers’ responsibilities and job roles in product development projects. The aim of the research is to define how these responsibilities and job roles reflect joint intrapreneurial ...