Un voyage en Finlande, c'est un voyage au pays du père Noël, là où les rêves deviennent réalité : L'image de la Finlande sur les sites Internet français des tour-opérateurs
Tämän tutkielman korpuksena on käytetty seitsemän ranskalaisen matkanjärjestäjän nettisivua. Tutkimuksessa tutkitaan näiden sivujen luomaa Suomi-kuvaa ja nähdään, miten eri tekijät, kuten brändäys, stereotypiat, tuotevalinnat ja kohderyhmät, voivat vaikuttaa maakuvan muodostamiseen. Tutkimuksessa myös verrataan ranskalaisten matkanjärjestäjien ja MEK:n, Matkailun edistämiskeskuksen, Suomi-kuvaa.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [5334]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Brändätty maa : Suomi 19:llä vuosisadalla, Maabrändiraportti ja This Is Finland kansakunnan näyteikkunoina
Hiltunen, Kaisa; Saresma, Tuija; Sääskilahti, Nina; Vallius, Antti (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2017) -
In the middle of nowhere : communicating identity on a municipality website
Kylliäinen, Jenni (2021)Tämän tutkimuksen tarkoitus on tutkia, minkälainen brändi-identiteetti Sallan kunnan nettisivujen etusivulta välittyy ja millä tavoin. Tutkimuksessa käytettiin multimodaalista, kriittistä diskurssianalyysiä, joka pohjautui ... -
Zum Finnland-Bild in der deutschen Presse. Eine qualitative Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Stereotype
Sorvisto-Santoro, Salla (Jyväskylän yliopisto, 2019)The roots of Finnish-German relations in politics, trade, science and culture go far back to the past. Even today, Germany's importance as Finland's most important export and import partner provides the basis for regular ... -
Branding Finland on the Internet : images and stereotypes in Finland's tourism marketing
Winter, Carolin (2009)