Un voyage en Finlande, c'est un voyage au pays du père Noël, là où les rêves deviennent réalité : L'image de la Finlande sur les sites Internet français des tour-opérateurs
Tämän tutkielman korpuksena on käytetty seitsemän ranskalaisen matkanjärjestäjän nettisivua. Tutkimuksessa tutkitaan näiden sivujen luomaa Suomi-kuvaa ja nähdään, miten eri tekijät, kuten brändäys, stereotypiat, tuotevalinnat ja kohderyhmät, voivat vaikuttaa maakuvan muodostamiseen. Tutkimuksessa myös verrataan ranskalaisten matkanjärjestäjien ja MEK:n, Matkailun edistämiskeskuksen, Suomi-kuvaa.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [4410]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Brändätty maa : Suomi 19:llä vuosisadalla, Maabrändiraportti ja This Is Finland kansakunnan näyteikkunoina
Hiltunen, Kaisa; Saresma, Tuija; Sääskilahti, Nina; Vallius, Antti (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2017) -
In the middle of nowhere : communicating identity on a municipality website
Kylliäinen, Jenni (2021)Tämän tutkimuksen tarkoitus on tutkia, minkälainen brändi-identiteetti Sallan kunnan nettisivujen etusivulta välittyy ja millä tavoin. Tutkimuksessa käytettiin multimodaalista, kriittistä diskurssianalyysiä, joka pohjautui ... -
Branding Finland on the Internet : images and stereotypes in Finland's tourism marketing
Winter, Carolin (2009)