Informaatioteknologian tiedekunta: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 214
-
Project Based Learning and Integrated STEM-IT Education for 21st-Century Skill Development
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Sote-rahoitusmallien vertailu ja kehittäminen
(Jyväskylän yliopisto, 2024)Tässä raportissa tarkastellaan vuoden 2023 sosiaali- ja terveydenhuollon kuluja Manner-Suomen hyvinvointialueilla ja Helsingin kaupungissa. Vuonna 2024 hyvinvointialueet raportoivat palveluluokkakohtaiset sote-taloustietonsa ... -
Suomi tarvitsee yhä enemmän huippuosaajia : miten tutkijakoulutusta tulisi kehittää?
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Finland’s AI-supported Digital Social Welfare and Healthcare and School System 2030
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Tiedustelun maailma: Tiedustelu ja yhteiskunta : Tiedusteluanalyysi I -kurssin raportteja
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Tekniikan alan koulutuksen laajeneminen 1990–2023
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Omia kokemuksia tutkijakoulutuksesta ja ehdotuksia koulutuksen kehittämiseen
(Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Tekoäly ja kyberturvallisuus : raportti
(Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Digitaalinen terveys ja älykäs terveydenhuollon teknologia
(Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Kyberalan tutkimus ja koulutus Suomessa 2019
(Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Sosiaalinen hyvinvointi tekoälyn luonnollisen kielen testiesimerkkinä
(Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Tapahtumapohjainen simulaatio diabetesta ennaltaehkäisevien interventioiden kustannusvaikutuksista
(Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Humanoidirobotti Pepper : mahdollisuuksia ja haasteita
(Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologian tiedekunta, 2018) -
Suomen terveydenhoitoalan ammattilaisten asenne ja luottamus tekoälyä kohtaan
(Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Tekoäly sosiaalisen syrjäytymisen ennakoivassa tunnistamisessa : case THL kouluterveyskysely
(Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Kyberturvallisuus sairaalajärjestelmissä : osa 2 : toiminnan kehittäminen
(Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Digitaaliset mielenterveyspalvelut, tekoäly ja nuorten mielenterveys
(Jyväskylän yliopisto, 2019)