Omia kokemuksia tutkijakoulutuksesta ja ehdotuksia koulutuksen kehittämiseen
Neittaanmäki, P. (2024). Omia kokemuksia tutkijakoulutuksesta ja ehdotuksia koulutuksen kehittämiseen. Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja.101. Jyväskylän yliopisto. URN: URN:ISBN:978-951-39-9931-5
Julkaistu sarjassa
Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopistoTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© 2024 Pekka Neittaanmäki and University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-9931-5ISSN Hae Julkaisufoorumista
2323-5004Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Aarrevaara, Timo; Herranen, Jatta; Korkeakoulutuksen tutkimuksen symposiumi (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006) -
Suomi tarvitsee yhä enemmän huippuosaajia : miten tutkijakoulutusta tulisi kehittää?
Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Kohti tuloksellista tutkijankoulutusta : Jyväskylän yliopiston jatkokoulutustyöryhmän loppuraportti
; Jyväskylän yliopiston jatkokoulutustyöryhmä (Jyväskylän yliopisto, 1994) -
Marginaalista vakiintuneeksi valintatavaksi : ideoita avoimen väylän kehittämiseen
Joutsen, Heli; Kuivalainen, Tuomo; Haltia, Nina; Lahtomaa, Mervi; Patja, Päivi; Krapu, Jenni; Ellfolk, Aino-Kaisa; Kekäläinen, Ulla; Savela, Paula; Vuori, Satu (Jyväskylän yliopisto, 2020)Esittelemme tässä julkaisussa Toinen reitti yliopistoon -hankkeessa (2018–2021) tehtyä avoimen väylän kehittämistyötä, joka on osa korkeakoulujen opiskelijavalintojen uudistusta. Mukana kehittämistyössä on ollut 11 ... -
Eräänlaisia supernaisia ja -miehiä : konservaattoreiden jatko-opinnot Jyväskylän yliopistossa
Lonkila, Helena; Hanka, Heikki (Suomen Kotiseutuliitto, 2022)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.