Kauppakorkeakoulu: viimeksi lisätyt
Aineistot 1-20 / 53
-
Henkilöstöjohtamisen professori Anna-Maija Lämsän juhlakirja
(Jyväskylän yliopisto, 2022) -
Koronavuosi kolmessa maassa : tutkimus COVID-19 -pandemian vaikutuksista arkeen, kulutukseen ja digikäyttäytymiseen Suomessa, Ruotsissa ja Iso-Britanniassa
(Jyväskylän yliopisto, 2021)Tässä tutkimusraportissa selvitettiin koronapandemian vaikutuksia 18–75-vuotiaiden kansalaisten elämään Suomessa (n=1000), Ruotsissa (n=1000) ja Iso-Britanniassa (n=1000). Aineisto kerättiin huhtikuussa 2021. Vastaajilta ... -
Kulutus koronan aikaan - ja sen jälkeen : tutkimus COVID-19-epidemian rajoitustoimien vaikutuksesta kuluttajien käyttäytymiseen, taloudelliseen toimintaan ja hyvinvointiin
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2020)Tässä kyselytutkimuksessa (N=1000) selvitettiin koronavirusepidemiasta johtuvien rajoitusten vaikutusta työikäisten (18-65 vuotta) suomalaisten kuluttajien käyttäytymiseen arjessa sekä koronarajoitusten vaikutusta heidän ... -
Turvetuotannon aluetaloudellinen merkitys : turvetuotanto ja sen vaihtoehdot
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2018)Tässä selvityksessä tarkastellaan turpeen tuotannon aluetaloudellisia vaikutuksia ja alan taloudellista mer kitystä Keski-Suomen ja Etelä-Savon maakuntien keskeisillä tuotantoalueilla. Turpeen tuotantoa on Keski- Suomessa ... -
Ten facts about content marketing
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2018)Content marketing is facing what most trendy topics face: it is more publicly discussed than it is truly understood. Thus far content production has relied on case-specific, individual reports, and the final outcomes ... -
Communication in turbulent times : exploring issue arenas and crisis communication to enhance organisational resilience
(University of Jyväskylä, School of Business and Economics, 2017)This book is characterised by a broad approach towards corporate communication, emphasising change and crisis. The focus is not on crises as an exceptional situation but rather on broader volatility in the environment. ... -
Varttuneet kuluttajat, digitalisoituva arki ja kulutusympäristöjen muutos : digi 50+ -hankkeen loppuraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2017)Väestön ikääntymisen ja palveluympäristöjen digitalisoitumisen seurauksena varttuneista kuluttajista on tullut yhä tärkeämpi kohderyhmä digitaalisille palveluille ja tuotteille. Ikääntyvien kuluttajien tarpeita, toiveita ... -
AMOS (SPSS) -ohjelman käyttöohje (versio SPSS AMOS 22.0)
(University of Jyväskylä, 2016) -
Sosiaalinen yrittäjyys : näkökulmia ja tuloksia
(Jyväskylän yliopisto, 2009) -
Co-creating great enablers : The Global Venture Lab exploration in Finland
(Serus media, 2011) -
Kauppa asuinalueen keskuksena : kyläkaupasta yksityisten ja julkisten palveluiden käyttöliittymä -hankkeen loppuraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2015)Alueiden rakennemuutoksen myötä palvelut keskittyvät keskusalueille. Toisaalta samanaikaisesti etenkin maaseudun väestön ikääntyminen on lisännyt tarvetta lähipalveluille. Verkkopalvelut, lähikauppa ja tässä hankkeessa ... -
Keski-Suomen ja sen lähialueiden väestö- ja työpaikkakehitys vuosina 2007 - 2012 : seutukunnittainen tarkastelu
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014) -
Teollisuuden uudet verkostomaiset toimintamallit materiaalitehokkuuden ja kestävän kilpailukyvyn edistäjinä : kehityspolku kohti uusia toimintatapoja
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014) -
Kokeiluista liiketoimintaa : yrittäjämäisiä kokeiluja ja katsauksia maaseudun elinkeinorakenteen ja työllistävyyden parantamiseen
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014) -
Social Service Entrepreneurship As a Context for Entrepreneurial Activity
(University of Jyväskylä, 2014) -
The Promise of Pop-Up Entrepreneurship Towards Temporality And Ambidexterity On Entrepreneuring
(University of Jyväskylä, 2014) -
Yritysrahoituksen neuvontapalveluiden laatu
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)Tämä maaseutuyritysten rahoitusneuvonnan palveluiden laadun arviointi pe- rustuu Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen (ELY) toi- meksiantoon. Arviointi on kohdennettu Manner-Suomen ... -
Kyläkaupan palveluiden laatu asiakkaiden näkökulmasta
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)