Kyläkaupan palveluiden laatu asiakkaiden näkökulmasta
Julkaistu sarjassa
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluPäivämäärä
2014Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-5672-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-3059Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Asiakasarvon muodostuminen digitaalisessa transformaatiossa : asiakkaiden kokemuksia palveluiden digitalisoinnista
Schüler, Milka (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa syvennytään yritysten toteuttamaan digitaalisen transformaatioon asiakkaan kokeman arvon muodostumisen näkökulmasta. Yhden yrityksen digitaalisen transformaation ulottuvuuden voidaan nähdä ... -
Kauppa asuinalueen keskuksena : kyläkaupasta yksityisten ja julkisten palveluiden käyttöliittymä -hankkeen loppuraportti
Nyrhinen, Jussi; Tantarimäki, Sami; Skippari, Mika; Uusitalo, Outi; Koivisto, Janne (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2015)Alueiden rakennemuutoksen myötä palvelut keskittyvät keskusalueille. Toisaalta samanaikaisesti etenkin maaseudun väestön ikääntyminen on lisännyt tarvetta lähipalveluille. Verkkopalvelut, lähikauppa ja tässä hankkeessa ... -
Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s. -
Valtiollisen ICT-erikoistehtäväyhtiön palveluiden saatavuuden mittaus
Tammilehto, Lasse (2024)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan valtiollisen ICT-erikoistehtäväyhtiön tarjoamien palveluiden saatavuuden mittaamista. Tutkimus toteutettiin valtion täysin omistaman ICT-erikoistehtäväyhtiön toimeksiannosta, ... -
"Ei kukaan normaalis elämässä tuu tyrkyttää sulle, vaan sun pitää ite tehä" : vaikeita tilanteita ja kohtaamisia sosiaalityössä asiakkaiden näkökulmasta
Vääri, Anni (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia sosiaalityön asiakkailla on saamastaan kohtelusta ja miten he kokevat oman käytöksensä vaikeissa tilanteissa vuorovaikutuksessa työntekijään. Tutkimuksessa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.