Co-creation of value in advertising : an interpretive study from the consumers ́ perspective
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2010Oppiaine
MarkkinointiJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4077-5ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Empowering value co-creation : Product and technology development in power asymmetric buyer-supplier relationships from the perspective of a weaker supplier
Siemieniako, Dariusz; Makkonen, Hannu; Kwiatek, Piotr; Karjaluoto, Heikki (Elsevier, 2025)This research explores value co-creation practices for product and technology development within power asymmetric buyer-supplier relationships in their early stages. In terms of value co-creation practices, we focus on how ... -
Sport sponsorship value co-creation
Hirvonen, Susanne (2023)Urheilusponsorointi on globaalisti kooltaan $65 miljardia ja vakiintunut markkinointikeino. Huolimatta sponsoroinnin merkityksestä markkinoinnin kentässä, sponsoroinnin tutkimus ja kirjallisuus ovat jäljessä alan kehityksestä. ... -
Creating entrepreneurial opportunities : interpretative research about role of POP Advertising Displays in customer purchase decision making
Jesensky, Daniel (University of Jyväskylä, 2013) -
Impact of value co-creation and co-destruction for digital consumer services : a case study on activity tracking solutions
Raatikainen, Pasi (2018)Tässä tutkielmassa tarkastellaan nykyistä markkinoiden tilannetta, jossa digitaalisen palvelut ovat muodostuneet merkittäväksi, ja merkitykseltään yhä kasvavaksi tuoteryhmäksi. Uusia digitaalisia sovelluksia, jotka hyödyntävät ... -
Programmatic advertising and consumer attitudes in online retailing
Yli-Kuivila, Le (2023)Programmatic advertising (PA) has gained its popularity in the field of marketing. According to the literature review, there has been various studies about PA’s characteristics and exploring PA from business’s perspective. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.