Vuorovaikutus opettajaksi opiskelevien asiantuntijuudessa
Kostiainen, E. & Gerlander, M. (2009). Vuorovaikutus opettajaksi opiskelevien asiantuntijuudessa. Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2009, 2009, 6-25. http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjat
Published in
Prologi : puheviestinnän vuosikirjaDate
2009Copyright
© Kirjoittajat ja Prologos ry
Publisher
Prologos ryISSN Search the Publication Forum
1795-7613Keywords
Original source
http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjatMetadata
Show full item recordCollections
- Prologi [159]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomalaisten ja tšekkiläisten opettajaksi opiskelevien suhtautuminen inkluusioon
Kaatrasalo, Mari (2006) -
Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
Laakso, Erkki (Jyväskylän yliopisto, 2004)Draamatyöskentely tekee mahdolliseksi laaja-alaisten oppimisen tasojen saavuttamisen. Tällöin oppiminen nähdään merkitysten laadullisena muutoksena tai todellisuuden parempaan ymmärtämiseen tähtäävänä toimintana. ... -
Opettajaksi opiskelevien tunneäly ja sen arviointi
Jääskeläinen, Matleena; Sillanpää, Emma (2019)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajaksi ja erityisopettajaksi opiskelevien ensimmäisen vuoden opiskelijoiden tunneälyä ja sen arviointia. Tavoitteena oli selvittää kansainvälisesti käytetyn tunneälymittarin ... -
Okei, mä pystyn tähän : luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia opettajaksi kasvamisesta
Kantonen, Kati (2020)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli kuvata kuinka luokanopettajaksi opiskelevat ovat kasvaneet opettajiksi Jyväskylän yliopiston ilmiölähtöisen luokanopettajakoulutuksen aikana. Tutkimuksessani tavoite oli luoda kuvaus siitä, ... -
Opettajaksi opiskelevien vuorovaikutustaitojen kehittäminen liikunnan aineenopettajakoulutuksessa
Klemola, Ulla (Jyväskylän yliopisto, 2009)The purpose of the study was to develop studies on social and emotional learning in Physical Education Teacher Education and to examine students´ experiences in using and learning social interaction skills. This action ...