dc.contributor.author | Treacy, Danielle | |
dc.date.accessioned | 2009-11-05T09:07:11Z | |
dc.date.available | 2009-11-05T09:07:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1114120 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/22360 | |
dc.format.extent | 97 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | critical music education | |
dc.subject.other | community music | |
dc.subject.other | outreach programs | |
dc.title | Breaking down barriers : teaching to learn and learning to teach in a music conservatory's outreach program | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-200911024331 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 102 | |
dc.subject.yso | musiikkikasvatus | |
dc.subject.yso | kehitystyö | |
dc.subject.yso | musiikki | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | musiikkioppilaitokset | |
dc.subject.yso | monikulttuurisuus | |
dc.subject.yso | Kanada | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |