Junnauskoe 0-20 ja peruslaskutoimituksien automatisoituminen alkuopetuksessa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityisopettajien kokemuksia toiminnallisen matematiikan toteuttamisesta alkuopetuksessa
Nyrhilä, Anniina; Saranpää, Juulia (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella erityisopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa. Tutkimuksemme pääpaino kohdistuu erityisopettajien kokemuksiin toiminnallisuudesta. Lisäksi ... -
Lasten matemaattisista taidoista kirjoittaminen esi- ja alkuopetuksessa laadituissa oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa
Jaatinen, Virpi (2018)Tutkimuksessa tarkasteltiin, miten esi- ja alkuopetuksen kolmiportaisen tuen oppimissuunnitelmissa ja HOJKS-asiakirjoissa kirjoitettiin lasten matemaattisista taidoista. Lisäksi selvitettiin, miten lapsen oppimisen tavoitteet ... -
Yhteenlaskustrategia-intervention vaikutukset yhteenlasku- ja vähennyslaskunopeuteen sekä aritmetiikkatehtävien ratkaisunopeuteen
Hytönen, Taina (2015)Aritmeettiset taidot, erityisesti yhteenlaskutaito, ovat tärkeitä taitoja opiskelun, työelämän ja arjessa selviämisen kannalta. Yhteenlaskutaito on pohja, jonka päälle muut matemaattiset taidot rakentuvat, joten yhteenlaskutaidon ... -
Numerical magnitude representation in developmental dyscalculia : behavioural and brain imaging studies
Price, Gavin (University of Jyväskylä, 2008) -
Comorbid Word Reading and Mathematics Computation Difficulty at Start of First Grade
Fuchs, Lynn S.; Fuchs, Douglas; Cho, Eunsoo; Barnes, Marcia, A.; Koponen, Tuire; Espinas, Daniel, R. (SAGE Publications, 2024)The purpose of this analysis was to describe cognitive processes associated with comorbid difficulty between word reading (WR) and mathematics computation (MC) at the start of first grade among children selected for WR and ...