Présence et représentation de la culture française dans les manuels de la série 'Voilà!'
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Les styles d’apprentissage dans les manuels scolaires J’aime 1 et Voilà ! 1 : Étude comparative
Tolvanen, Nina (2018)Tutkielma tarkastelee aistihavainnoittain kategorisoituja oppimistyylejä suomalaisille suunnatuissa ranskan kielen yläkoulun ja lukion oppikirjoissa Voilà ! 1 Exercices (2007) ja J’aime 1 (2015). Lisäksi tutkielma tarkastelee ... -
Analyse du contenu culturel des manuels de la série J’aime
Mesiniemi, Maarit (2020)Tarkastelen tutkimuksessani millä tavalla suomalainen yläkoulun ja lukion J’aime-oppikirjasarja tukee ranskan kulttuurin opetusta ranskan kielen oppitunneilla. Kyseinen oppikirjasarja valittiin tutkimukseen, koska se on ... -
Pragmatics exercises and pragmatic metalanguage in English United textbook series for Finnish upper secondary school
Luomala, Pirpa (2010)Tämä Pro Gradu -työ tutkii millaista pragmaattista kieliainesta lukion oppikirjasarja English United sisältää. Tarkastelun kohteena ovat kirjasarjan kuusi pakollista kurssia ja analyysi keskittyy kuvaamaan kirjojen tehtävien ... -
Around the world in four senses : a teaching material package for a high school culture course
Marjakangas, Minna; Sauvola, Satu (2012)Varmasti jokainen opettaja tiedostaa sen, että luokassa on monenlaisia oppilaita ja yhtä suuri määrä erilaisia tapoja ottaa vastaan, käsitellä ja lopulta sisäistää tietoa. Oppimistyylit, siis yksilöiden tavat ottaa vastaan ...