"Siinä on niinku imago, et sit se on luksusta kun kellään muulla ei oo sitä" : tutkimus luksuspukeutumisen merkityksistä nuorille
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Unelmaa rakentamassa : luksusbrändiyhteisöjen kuluttajat
Järvi, Janina (2022)Luksusbrändit ovat olleet digitalisaation ja sosiaalisen median tulon myötä muutoksen edessä. Brändit ovat helpommin jokaisen saavutettavissa, joka voi vaarantaa brändien syvimmän olemuksen. Kuluttajien subjektiiviset ... -
Artistibrändin vaikutus kuluttajan brändiasenteeseen ja -uskollisuuteen
Niiva, Minni (2023)Pitkän aikavälin muutosvoimista erityisesti digitalisaatio ja globalisaatio – sekä repivämmät toimintaympäristön muutokset kuten globaali pandemia ovat vaikuttaneet musiikin toimialaan ja sen tulonmuodostukseen merkittävästi. ... -
"Oli se aika luksusta et sai miettii sitä omaa opettajuuttaan niinku nii paljo siellä" : yliopistohenkilökunnan kokemuksia APO-opinnoista
Honkanen, Annukka (2014)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Jyväskylän yliopiston Aikuiskouluttajan pedagogisten opintojen merkitystä yliopistohenkilökunnan opettajuudelle. Lisäksi tavoitteena oli saada tietoa tutkittavien mahdollisuudesta ... -
Roska on luksusta! : etnologinen tutkimus roskan kulttuurisista merkityksistä
Manninen, Raija (2005) -
Suomalaisten mielikuvia luksuksesta
Pääkkönen, Marianne (2016)Tiivistelmä – Abstract Pro gradu-tutkielmassani tarkoituksena oli selvittää suomalaisten mielikuvia luksuksesta ja löytyykö Suomesta kuluttajatyyppejä, jotka ovat yhteydessä luksuskuluttamiseen. Lisäksi tutkittiin selittävätkö ...