University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Kansainvälisen järjestön brandi internetissä : case AIESEC

Thumbnail
View/Open
3.8Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Manninen, Risto
Date
2007
Discipline
TietojärjestelmätiedeInformation Systems Science

 
Keywords
AIESEC brändit Internet järjestöt
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200801231089

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23396]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020 

    Jaatinen, Jere (2020)
    Monet organisaatiot ovat ottaneet ensiaskeliaan meemikulttuurin valjastamiseksi sosiaalisen median markkinoinnin strategiana viime vuosikymmenen aikana. Nykyisessä Internetin promootiokulttuurissa vain harvojen ja valittujen, ...
  • Vesiosaamiskeskuksen B2B-yhteisbrändi yhteisarvon tuottamisen tukena 

    Sorko, Anna (2013)
    Brändien luomisessa korostetaan yhä enemmän brändin kehittämistä vuorovaikutuksessa sidosryhmien kanssa. Yritykset tiivistävät yhteistyötä pystyäkseen vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin entistä koko-naisvaltaisemmilla ...
  • Luodaan yhdessä : mitkä asiat motivoivat kuluttajaa tekemään brändiin liittyvää sisältöä? 

    Svahn, Mari (2016)
    Sosiaalisen median myötä brändeihin liittyvää sisältöä voi tehdä kuka tahansa. Kuluttajat luottavat toistensa kokemuksiin enemmän kuin perinteiseen mainontaan, joten kuluttajien tekemä positiivinen sisältö on brändille ...
  • Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille 

    Koskela, Susanna (2020)
    Globalisaation ja teknologian poikkeuksellisen nopea kehittyminen ovat tehneet osaamisesta merkittävän kilpailuedun kansainvälisessä liiketoiminnassa. Suomen yhdeksi merkittävimmistä osaamisalueista nimetään korkealaatuinen ...
  • Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä 

    Hänninen, Emilia (2011)
    Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten taidemuusikoiden menestys nykyään rakentuu ja miten imago ja brändäys vaikuttavat heidän uraansa. Tämän lisäksi tavoitteena oli muodostaa kokonaiskäsitys siitä, minkälaisia ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre