ATK-palveluiden laatu : case: Jyväskylän yliopiston atk-keskus
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s. -
Artighet och ton i kundtjänstkontakter på Facebook-sidor
Nieminen, Jukka (2019)Tämän deskriptiivisen tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaista sävyä asiakkaat käyttävät kirjoittaessaan yritysten Facebook-sivuille, millaisia kohteliaisuusstrategioita asiakaspalvelu ja asiakkaat käyttävät sekä ... -
Tiernapojat : vanha joulunäytelmä ja sen taustaa
Leppänen, Tytti; Kataja, Marjut; Hyvönen, Marja-Liisa (2017)Jyväskylän yliopiston kuusijuhlassa 2017 oli Avoimen tiedon keskuksella vuorovastuu Tiernapoika-esityksestä. Itse esitys ulkoistettiin Mieskuoro Sirkkojen poikakuorolle, jota johtaa Agnes Lak Losonc. Avoimen tiedon keskus ... -
Sisäinen viestintä ja sisäinen yhteisökuva koulutuskonsernissa : case Jyväskylän koulutuskuntayhtymä
Kungsbacka, Satu (2003) -
Opiskelijalähtöinen palveluiden kehittäminen kampusalueella : käytäntöteoreettinen lähestymistapa
Stenroos, Reija (2013)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia käytäntöjä opiskelijoilla on kampusalueilla. Käytäntöteorialla tarkoitetaan yksilön rutiininomaista toimintaa, joka koostuu erilaisista elementeistä. Näitä elementtejä ...