ATK-palveluiden laatu : case: Jyväskylän yliopiston atk-keskus
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Artighet och ton i kundtjänstkontakter på Facebook-sidor
Nieminen, Jukka (2019)Tämän deskriptiivisen tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaista sävyä asiakkaat käyttävät kirjoittaessaan yritysten Facebook-sivuille, millaisia kohteliaisuusstrategioita asiakaspalvelu ja asiakkaat käyttävät sekä ... -
Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work)
Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s. -
Tiernapojat : vanha joulunäytelmä ja sen taustaa
Leppänen, Tytti; Kataja, Marjut; Hyvönen, Marja-Liisa (2017)Jyväskylän yliopiston kuusijuhlassa 2017 oli Avoimen tiedon keskuksella vuorovastuu Tiernapoika-esityksestä. Itse esitys ulkoistettiin Mieskuoro Sirkkojen poikakuorolle, jota johtaa Agnes Lak Losonc. Avoimen tiedon keskus ... -
Sisäinen viestintä ja sisäinen yhteisökuva koulutuskonsernissa : case Jyväskylän koulutuskuntayhtymä
Kungsbacka, Satu (2003) -
Opiskelijalähtöinen palveluiden kehittäminen kampusalueella : käytäntöteoreettinen lähestymistapa
Stenroos, Reija (2013)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia käytäntöjä opiskelijoilla on kampusalueilla. Käytäntöteorialla tarkoitetaan yksilön rutiininomaista toimintaa, joka koostuu erilaisista elementeistä. Näitä elementtejä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.